Ett nytt år

Ja då var allt över.

Tillbaka till vardagen igen.

Jul stressen är över, ångesten har försvunnit och allt jag var upprörd över

tidigare under julen har svalnat och rör mig inte ryggen längre.

Eller åtminstone försöker jag glömma julen. Nyår osv. (fast nyår va skoj)
Men nu fasar jag bara att vädret blir värre, vilket det alltid blir i januari - februari.
Det enda jag stör mig på är VÄDRET!! VÄÄÄÄDRET!!

Usch jag vill bara bort ifrån det. Första snön kom idag.
Eller ja, den kom lite igår men idag kom den på riktigt.
Men inget har lyckats hålla det kvar här i stan, ovanligt va?

Men det jag även fasar för är TÅGEN, hur vi ska komma till jobb.
Eller TILL jobb e inga problem för jag kommer gärna för sent hahaha.
Men FRÅN Jobb och hem är en annan femma. Då vill man ju bara hem.

Sen är första träningen sen innan julafton avklarad idag. Kände mig genast piggare.
Men man måste ju hålla det uppe.  Men jag är på en bra start på året,
inte en enda cigg sen nyår, inget godis och ingen sprit än så länge.
Det får bli några vita veckor framöver, förutom på lördag för då ska jag ut med "natholdet" på jobb.

Tror för övrigt att det blir allmänt lugnt, känner att jag vill vara mer toffel i dagens läge än
att hänga runt och yra runt i köpenhamn. Speciellt om man e pank.
Dessa jävla pengar :( Dom e alltid slut... snyft...

Nej nu ska jag lägga mig i sängen, imorgon kommer mamma hit med min step maskin :)

Pöss alla. och godnatt =)


image307

Här har ni jag och Jill, lite små bakis men ändå jävligt fräsha för att ha allt smink på sen dagen innan
och har städat hela dagen och känner oss allmänt svettiga och ja ni vet.....
Och sugproppar i huvet. för att vara lite upp piffande :P (ehm ja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0