underkläder

Lördagskväll. Lee TVÄTTAR!!!
Vilket liv. Jag håller på att tvätta så jag blir galen.
Va inte riktigt i tid ikväll när jag skulle börja för jag va hemma
hos Sophie och åt kebab *mums*.
Så nu kan jag inte lägga mig förrän allt e klart.
Kläder ligger överallt och jag har nyss kommit ur duschen.
Grannarna har fest.
Miche och Zingo ligger i min soffa och sover.
Vill inte väcka dom.

image382

För övrigt e jag ganska nöjd med hårfärgen trots allt.
Men nog mest för att alla andra säger det till mig.
Idag e det säkert 6 st från jobb som sagt det.
Och det e ju kul så klart :)
Men jag e fortfarande ovan vid det.... Det kommer väl?!?!

Sen kommer vi till det där med känslor igen.
Jag har egentligen så mycket känslor som jag vill släppa fria.
Men jag kan inte. Det går verkligen inte. Och för det andra så får jag inte.
Jag snackar faktiskt om fler än en person. Olika känslor.
På olika nivåer. Jag är en väldigt känslosam person,
och visar du verkligen för mig vart du står,
så är jag antingen med dig till 100 % eller tvärtom.
Sen så e jag bara så trött på mig själv. Känns som om man e trevlig och glad mot allt
och alla men tillbaka får man inte ett skit. Just nu litar jag inte på någon.
Ingen som visar sig vara ens vän heller. Men sånt märker man väl (?)
Mycket ledsen för att man öppnar sig så pass och får tillbaka en paj kastad i huvet.
Eller det känns som det i vart fall.

Men på måndag kommer Annica hem. Ska bli sjukt kul :)
Nu kan alla bara ta er i röven för nu ska jag hämta ut tvätten som e torr
sen ska jag lägga mig i sängen och snarka djuuupt.
Upp snart till jobb ju.. Ååångest

Ha de gött. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0