Mini kryssning

image383

Ja då har jag vunnit en kryssning med Lasse från Köpenhamn - Oslo.
Alla hjärtans dag kryssning, woho!
Men eg fick jag den av mamma men de va personlig
så jag gick in och tävlade själv och vann så då får man boka in en resa till det med :)

Sitter med hicka och den vägrar försvinna.
Har ätit mycket god pasta med köttfärssås idag.
Druckit några glas röd vin. (mådde mycket bättre efter det) haha.

Nej men TACK Lina för att du ville prata med mig idag.
För att du ställde upp för mig när jag mådde som dåligast.
Du e verkligen en ängel och jag uppskattar att du säger vad du tycker, när som! :)

Det har inte varit kul att heta Lee idag.
Efter många om och men har jag klarat mig, men har även legat i sängen
och varit "dålig" och allmänt känslig.

Tankarna har faktiskt lagt sig nu, men hickan har inte försvunnit.
Jag har både fällt den ene efter den andra tåren. Men det behövdes nog tror jag.
Har även varit på Yoga för jag trodde att det skulle kännas lite bättre.
Dock mycket värre bara. Även sovit en stund när jag kom hem från jobb.
(Gick hem tidigare) Men blev bara ÄNNU ÄNNU värre.

Jag vet inte, det har varit mycket sista tiden, och efter en viss gräns så säger det bara STOP!
Har varit både det ena och det andra att tänka på.
Just nu e jag bara allmänt känslig.

Jag har väldigt svårt att visa mina rätta känslor för någon som inte kan visa det tillbaka till mig.
Men så e det väl, "man blir som man umgås"?? Haha...
Jag har lättare att vara mjukare mot vissa människor än andra, med tanke på hur de själv beteer sig.
Så, tycker du att jag e kaxig och bitchig, så e det väl oftast ditt eget humör som reflekteras?

Okej kanske inte helt, för jag e inte världens bästa människa och jag har ju så klart mina brister.
Men jag försöker ta upp mina problem (snacka om de)  när jag har dom
för annars spekulerar jag allt för mycket i det bara.
Men som Lina sa, alla är ju olika, alla tänker inte som dig Lee.

Hmmmmmm...Ahfan... Tanken har susat förbi men nog inte tänkt ordentligt på den!? :S

Ja, jag vet inte riktigt. Alla mina umgängen är så olika, och nästan ingen av dom går ihop.
Vilket e jävligt synd. I whant peace in the world :)
Jag älskar alla ....... medans jag ........ hmmmm... ska stå i centrum?

Nja. Jag vill mer kalla det SOCIAL?

Jävla hicka försvinn...

Väldigt ledsen vart fall....... och just nu saknar jag många.
Det enda jag ser fram emot e min träning imorgon, och att få träffa Annica.

Sen saknar jag Jan. Dennis. Anna. Jill. Elin. Jossan.
Hade faktiskt sett fram emot att träffa Louise med.
Får väl faktiskt erkänna att jag kan sakna Marcello emellanåt med. (nog bara för han hatar mig)
Och långt om länge kan faktiskt "TAFFS" finnas i mina tankar. (han vet vem han e)

Nej nu ska jag sova. Puss Puss alla

Kommentarer
Postat av: sarah

Lämnar kommentar på egen risk..;) men vi har åkt den kryssningen för snart ett år sen..såååå jävla mysigt..badade bubbelbad uppe på däck när man såg solnedgången..ahhh så najs..hoppas ni får de trevligt..=)

2008-02-13 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0