jag är så trött på det här

Nu vet jag att jag inte hör hemma.
Jag hör inte hemma på Drottningtorget.
Jag hör hemma på Möllan.
Jag är ett Möllan barn och kommer nog alltid att vara det.
Jag älskar Möllan.
Så enkelt är det.
Är ju trots allt uppvuxen i den delen av Malmö.
Jag verkligen älskar människorna på Möllan. Atmosfären!

image368

Jag hör dessutom inte hemma på mitt jobb.
Hur mycket jag än försöker, försöker och försöker vara brudig
känner jag att det bara går mer åt pipan för varje gång jag försöker.
Känner mig bara fulare och inte passar in.
 
Nej stövlar, påbyggda naglar och extensions e inte riktigt min grej.
Ja jag kan fortsätta med listan om ni vill hahahaha...
E allmänt trött på ALLA där alltså. Ja, verkligen alla!!
Dessutom börjar jag mer och mer känna av rasism.
Det e helt sjukt. Orkar inte tänka på jobbet bara.

Just nu e jag väldigt inne på att söka jobb som att städa flygplanen.
Att ha en lön på 25 - 30 tusen kr / mån kan jag lätt skryta om mitt jobb.

Helst av allt vill jag dumpa min lägenhet, min katt och min pojkvän och dra till andra sidan jorden.
Skaffa ett nytt liv, gå i ide härifrån... Men.. pust.... ja.. en vacker dag så...

Har dessutom tappat mat lusten. Tycker verkligen inte alls om det.
Jag som älskar mat, jag vill bara spy hela tiden. Visst äter jag så gott jag kan
men jag vill verkligen inte... ingen lust alls till mat. Sorgligt!

Nja, jag vet inte riktigt vad det e med mig.... Känner mig ganska off road.
Men vem bryr sig. Jag orkar inte ens bry mig om mig själv.
Jag e bara ett stort problem hela jag.

Jag oooooorkar inte mer......

Nu fundera jag mest över om jag skulle ta och måla klar min tavla..
som stått här hemma över ett halv år.
Jag har inget annat bättre för mig.
Jag har börjat insé att det jobbet gör att jag inte har vänner kvar.
JAG HATAR MITT JOBB!!!!!!!!! Det leder till - INGET LIV!

Uff... Vattumannen vill ut bland folket igen. Livet.
Har ett hål i hjärtat just nu. Får väl laga det med karlssons klister?

......................Gone...................


image367

Bästa stället i Malmö.

Tror iaf att Annica håller med mig :D
På Möllan kan man sätta ner soffor vid statyn utan att någon bryr sig.
Sååå jävla soft. Oh, min kära kines. Jag saknar dig oerhört.
KOM HEM SNART!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0