I´ll cry a river

Klockan är alldeles för mycket för mig för att vara uppe vid datorn.
Jag borde sova, borde duscha och borde borsta tänderna.
Istället ställer jag mig och skalar ett paket räkor.
Tankarna far fram och tillbaka.
Jag tror att jag tar det här hårdare än andra.
Jag kan verkligen inte sluta gråta.

Felt like having a friend at my side today.
Or more a shoulder to cry on.
Or a big hug.
Just someone to talk to.

But u know what?
I´ll manage.
(I´ll always do)
That´s what I said and that´s what I whanted...
So here I´m laying in my bed.
ALONE.
I´ll hope I make it.
Today. Tomorrow.....

It´s a new day tomorrow.
New moves.
Move on.... and on...and on...

I´m gonna miss u. Big.
But I just know it´s not right.
Not right now.

Well..... I LOVE YOU!

image395

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0