födelsedagen

image388

Fyllde 23 år i lördags den 16/2 08!
Födelsedags festen var riktigt lyckad.
Tack alla som kom. Skoj som fan! :)
Men mina vita dynor på stolarna lyckade dock inte hålla sig vita.
Men dom ska ändå bli svarta så det gör inget. ;)
Laserdome va sjukt skoj.
Indelade i lag grön och lag röd vann lag röd (inte mitt lag =( )

image386

Här har vi Miche och Lasse. Lasse ser taggad ut medans Miche ser allmänt förvirrad och dampig ut.

Efter Laserdome gick vi allihopa hem till mig och det var då allt började bli blurrigt för min del.
Efter ett X- antal slurpar på min shot flaska så försvann många hjärnceller.
(och mycket minne)
Grannen va inne hos mig och klaga lite sen låg jag resten av natten på toaletten.
Och dagen därpå fram till kl 14 ca. 2 timmar under kallt vatten i duschen.
Det enda jag kunde få i mig som inte kom upp igen var Cola.

image387

Här har vi Julija som ska fajtas med mig och dom enorma box handskarna.
Min kamera är som sagt inte den bäste.
Objektivet är sönder och jag var inne på Expert och de sa till mig
att det var bara att slänga den och köpa en ny. KUL!!

Mycket snickeri hemma.
Hyllor som har åkt ner, några andra har åkt upp.
Spackel. Måla och bättre plats. (?)
Nja platsen e lika liten men det e finare.
För jag har ju sålt mitt bar bord och köpt ett helt nytt på IKEA.
Väldigt nöjd faktiskt.

För övrigt så har jag varit dålig i några dagar. Spytt och varit trött.
Vet inte riktigt vad det är men är ganska offroad just nu.
Och då prioriterar man inte sitt arbete direkt.

Träningen går bra, det är nog det enda som går bra just nu.
Och det är bara när jag tränar som jag känner mig bra och duktig.
Mår verkligen bra när jag e där, eller varit där.
Men jag märker inga resultat. Så då mår jag lite sämre.
Så nu blir det dietist som gäller.
(Jepp Sarah, det blir samma som du hade)

Har äntligen fått igång internet igen, Lasse hade inte betalt räkningen.
Har precis ätit avokado med räkor och kräft röra. Sjukt gott!!
Är också riktigt imponerad över att jag nästan har över 20 besökare OM DAGEN på min sida.
Riktigt skoj! :)

E fattig, som vanligt. Men annars e det faktiskt ganska bra nu.
Har ju inte varit på jobb på ett tag och det påverkar väl en hel del?


Nä nu ska jag dra på mig själv på en vagn baklänges.

Tjo flöjt!




I scored 40 on Dr. Phil's personality test
Others see you as sensible, cautious, careful and practical.
They see you as clever, gifted, or talented, but modest.
Not a person who makes friends too quickly or easily,
but someone who's extremely loyal to friends you do make and who expect the same loyalty in return.
Those who really get to know you realize it takes a lot to shake your trust in your friends,
but equally that it takes you a long time to get over it if that trust is ever broken.


Kommentarer
Postat av: sarah

Fan va najs..göran e riktigt duktig..o han bryr sig verkligen om hur de går för en me så man blir skitpeppad..=) lycka till !

2008-02-21 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0