DJONJJO!!

Grov DJONNJO IDAG!!

Jag vill flytta till MÖLLAN.
Jag vill inte jobba. E psykiskt trött på det för tillfälligt.
Jag vill heller inte vara sjuk.
Men sånt får man väl helt enkelt bara ta?
Det enda jag ska göra idag är köpa köksbord.
Träna. Försöka äta ordentlig mat.
Mina kalori-intag har varit enorma sista veckan.
Det har varit bakelser, godis, läsk, sprit.....
Nu e det slut med det. IGEN.
Ska träffa min lilla kines nu som åker världen runt med
ett stort paket med nudlar. HAHAHAHA...

SÅÅ ROLIGT DET VA! Hon sprang efter bagagebandet....

Smell u later :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig tisdag :)

2008-02-12 @ 12:32:26
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0