Dagens I-Landsproblem

Ja dagens i-lands problem är att när någon tar den sista toarullen
och skiter i att sätta i en ny i hållaren. SJUKT STÖRIGT!

För övrigt sitter jag och lyssnar på Slagsmåls klubben.
(TRO DET ELLER EJ, MEN DOM E GRYMMA)
Har ingen frukost hemma. Inget gott iaf.
Vill kanske inte äta mat som tex lasagne eller soppa till frukost.
Har knäcke bröd men inget pålägg. Ingen OST!
DAGENS I LANDS PROBLEM NR TVÅ!!

Varför dör mina blommor?
Jag glömmer inte att vattna dom ju.
Vattnar jag dom för mkt tro?
Uff va jobbigt, måste ju snart ha plast blommor.
Dagens I-Landsproblem 3!

JAG TRO JAG LEVER I EN LÖGN.
Jag klarar inte det här mer.
Jag längtar efter en sommar som 2006!
Jag skiter fullständigt i allt annat faktiskt.
Då menar jag verkligen ALLT!
Fuck the world, it´s all about me this time.
ME ME AND ONLY ME!!


NU e det jobb som gäller, utan frukost. SAAAR VI.
Pöss i ljumsken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0