W ü n d e r b a r

Tisdagskvällen efter jobb bestod av huvudvärk.
Mötte upp honom. Skulle prata. Somnade på soffan.
Han går. Allt är konstigt igen. OH!
Vaknar mitt i natten, riktigt irriterad, "något" förstörde min skönhetssömn.

Onsdag: Vaknar på soffan. Underbart humör. =)
Inget kommer i min väg. Tjoho.
Äter frulle, drar till Limhamn och hämtar Lottas tågkort.
Drar till gymmet. Hem, laga mat, göra mig i ordning.
Jag och Anna drar till Köpenhamn och myser.
Shopping, öl & drinkar, mat och massa snack.
Helt underbart att få umgås med henne på tu man hand igen.
Hem till mig igen, där det blev en del dricka.
Och efter det blev det Crown. Gratis onsdagar e bäst! :D



Mojitosen var riktigt najs =)
Dom blev lite sämre efter den förste dock ....



Var tvungen att köpa hem 2 flarror när vi var där.
Den funkar aaaaaaaaaaaaaaaaaalltid för mig. När som.
Jag har Miche att tacka för det. Kärlek.
Fisherman!!!!

Efter en kväll ute, kommer vi hem ramlandes till mig kl 05.
Slänger av oss alla kläder och sätter på tv:n, båda skickar iväg några fylle sms
Och sen däckar vi i soffan båda två. =)
KLOCKRENT!



Jag e ikke bakfull, men Anna däremot mådde inte så bra. HAHA!
Häääärlig bild va? =)

Torsdag : Drar oss ner till centralen o käkar frulle.
Plötsligt dyker pappa upp i jobbklädernar. =)
Sen pyser vi sakta hem till Annas mamma.
Jag går och shoppar loss på Mobilia.
Åkte dit för att hitta någon present till Miche och Leon.
Det slutar med att jag hittar bara saker till mig själv.

1. Iskross. Lagerhaus (bra när man gör Mojitos ;-))
2. Turkosa pumps. Wedins, halva rea priset =)
3. Bakis brustabletter. Teknikmagasinet (måste prova om dom funkar)
4. En handfläkt med vattensputa. Teknikmagasinet ( WOHO VA KUL)

Gav upp hoppet.
Och i sista sekunden så fann jag dom. Presenterna!
Bästa gåvan jag kan ge iaf =)
Hittade 3 presenter till den lille Leon som fyllt 1 år den 4/8.
Och 2 "småsaker" till Miche.

Blir en hel del coola toalettbilder med mig och Anna på Mobilias dass.
Ganska impad av UV ljuset där inne faktiskt.



Anna et Ego Moi

Japp, efter Mobilia så drar jag ner på stan.
Träffar Lina och Nathalie. Fikar.
Shoppar vidare.
Blev en helt ny outfit för mig.
Svart/grå sliten kjol, svarta leggings,
ett leopardmönstrat svart/vitt linne typ,
en svart glansig trekvartsärmad "halvlång" tröja/jacka.
Riktigt rockigt och fett.

Hem, käka middag, cykla hem till Jill.
Visserligen bara någon gata ifrån mig....
Sen åkte jag, hon och Fia ut till Limhamn och sen gick vi hem därifrån.
1 timmes promenad eller nått sånt.
Riktigt najs. Sen cyklade jag hem från Jill.
Med en stooooor spindel på min cykel. Gah. Fick stanna och viffta bort honom.
iiiiiiiiiiiiiiiii.....

Och detta var min underbara vardag....

Ännu en gång/dag....

Nu är det sängen som kallar på mig!

ROCK ON BITCHES! :D



Tom min nya BH lyser =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0