Upp&Ner

Vet inte om folk fattar mig som deppig.
Jag e inte så deppig. Inte just nu iaf.
Det pendlar ju upp o ner hela tiden.
Rycka upp mig, jovisst... kanske jag borde.
Känner mig Ganska lätt irriterad kanske...
Jag borde gå på BodyCombat idag och slåss lite.
Ta tag i saker borde jag med, fast det mesta e omhändertaget just nu.
Allt "det där" har jag strukit ett streck på.
Och det kan man ju FET HAJJA.

Sen att mitt liv kan vara så intressant, både i blogg som i verklighet är ju trevligt?
Att folk har det som ett samtalsämne kan vara intressant.
Eller? Är det? Förstår inte det hela. Har man inget eget liv då?
Är man avis eller va e frågan om?
Det kommer upp i diskutioner senare.
"JAG HÖRDE" och "HON SA"....
Vi bestämde oss att aldrig prata om varandra och våra problem
inför våra gemensamma vänner igen.

Blev väl på lite bättre humör igår när jag satt på msn igår efter jobb =)
Well. Fick besök av Maja, skulle kolla upp resorna osv.
Gick sådär. Vi blev hungriga och orkade inte laga någon mat.
Maja bjöd på Festivalkäk.
Tunnbrödsrulle med räkor o kräftor. Oh fy fan vad gott det va! :D
Mötte upp Catarina, som jobbade hos oss för ett tag sen.
Sen var det Svenska Akademin på stora scenen.

Jag höll på att komma i bråk med en brud också.
(Givetvis, en kaxig fjortis som blockade synen för
70 pers bakom som vägrade flytta sig)
Och där kommer jag... av oss alla.
JAG SA ATT JAG BORDE GÅ PÅ BODYCOMBAT IDAG!
Aggro Lee.

Fast Catarina o jag gick hem till mig efter en stund och hon sov hos mig,
för hon skulle upp samma tid som mig.
NOLL FYRA NOLL NOLL!
Stackaren bor ju i Landskrona...

Fick lagat lite mat när jag kom hem.
Sen var det sängen som gällde. Sent blev det också.
Har fått 4 timmars sömn.

Imorgon och torsdag är man iaf ledig.
Blir nog bara träning tror jag.
Har en dejt med Jossan på torsdag, då vi ska kolla film =)

Hepp. I´m off to work now....

Kyss på magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0