Sidekick nörd





Min käre vän Miche sa att jag var en exakt kopia på
han i Waynes World, förutom att jag är brud.
Nå va sägs?Likt? Jag High Fajvar mig själv för att jag är en sån nörd.
YES, Mission done.

PS! Jag googlade mitt namn.
Brist på annat att göra...
Och vad hittar jag, en artikel jag inte ens minns själv från HENNES.
Så ball...
And by the way så har jag inte ens läst att MIN
fina tattuering gjorde så att jag vann en parfym.  FAN VA FETT!!!!!
Bara 10 st utvalda. What an honor!

http://www.tidningenhennes.se/reportage/Lasarnas-egna-tatueringsberattelser/

over and out fuckfaces

Kommentarer
Postat av: Maceda

DU é faktiskt GRYMT lik snubben i Waynes world.. GAY!!! ;)) .. O grattis till parfymen, lidde ball azzå.. Du e fett grym tjejen.. O tack för ditt sms innan idag, hoppas du fick mitt svar.. LOVE your sorry ass!

2008-09-01 @ 00:07:19
Postat av: Eva

Grattis till priset för din fina tatuering :-) moster Eva

2008-09-01 @ 12:06:12
Postat av: Lee

Tack så mkt =) stolt ägare av den, och att jag själv kommit på den faktiskt

2008-09-01 @ 22:59:29
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0