S o v a

Fan vad mitt humör pendlar upp och ner.
Jag orkar inte meeeeer.
Tror det e för att jag inte fått så mkt sömn.
Jag hatar, hatar, hatar morgnar.
Alltid dessa jävla tidiga morgnar när man jobbar cp tider.

Cyklar man till Centralen från mig så tidigt är hela vägen helt tom.
Förutom utanför Sas Radison där det alltid står Taxibilar.
Jag känner ångesten inför vintern redan.
Inge sol, inge bad.

Tjocka jackor, snö och slask.
Regn och rusk.
Jag får PANIK i klädesbutikerna.
Vill ju handla sommar kläder.....
NEJ MEN NU SKA VI SÄLJA VINTERJACKOR VET JA!!

Att asa sig till det jäääävla jobbet ännu en vinter.
Jag vill inte.
Jag mår psykiskt dåligt av mitt jobb.
Man kanske skulle göra något åt det kanske? Uggggg....
Resa till värmen.
Skita i allt här hemma.
Jag tar ett lån snart.
Inget verkar gå bra i min närhet ändå....

Palla mer regn o rusk.
Nä vet ni vad, jag ska sluta gnälla nu o göra nått åt saken.
Slå näven i bordet.
Jag åker till Vegas o gifter mig med en rik gubbe och
skiljer mig sen så jag får halva vinsten.

Jag ooooooooorkar inte Malmö och dess idioter mer.

E så trött på detta att jag snart gråter.
Jag tror jag behöver sömn.
Och en spark i röven.
Upp kl 5 imorgon igen. Sitter och proppar i mig en massa M&M´s ....
bara för att jag tränat idag. Kul.

JAG ÄLSKAR MIN KATT OKEJ?



MJAU


För övrigt så har jag sett en bild idag. På en stor snopp.
Sjukt galet. Trodde det va på skoj. JÖÖÖÖSSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0