S k y d i v e

Jag har äntligen hoppat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lee Persson har numera utfört sitt första TANDEMHOPP!

Jepp, och jag överlevde.
Äntligen är det gjort.
Men jag vill göra om det.
Så fort jag och Anna kom ner på marken så sa vi :
- EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL!!!

Nervös var jag under hela bilresan och den timmen
det tog för oss att vänta innan vi väl fick hoppa.
Lugnet gick upp och ner hela tiden.
Och speciellt när det var goodlooking guys vi skulle hoppa med haha.

Väl uppe i flyget, då den första snubbe hoppade ut ur planet
och på 2 röda försvann ut i det blå på 3000 meters höjd så fick jag lite panik.
Shit, vaffan har jag gett mig in i?
När jag sen satte mig en min tandemhoppares knä och spändes fast ordentligt,
så vi satt limmade ihop så kände jag mig lite lugnare.
Ut på kanten och sen va det bara SWOSH iväg.

Tog bara några fåtal sekunder man svävade i det fria,
Känder mig som stålmannen =)
Men jag tyckte inte att vi ens rörde oss.
Som om att ligga i en stor fläkt typ.
Sen drog fallskärmen upp en.
Sen hängde vi där i luften, och svänga fick jag göra själv tihi ;)
Jag och Anna hängde bredvid varandra en stund o vinka...

Visade mig Malmö, Lund, Landskrona, Helsingborg, Ringsjön, Revinge m.m.
Ja man såg skit långt. =)

Det va en av de skönaste känslor på länge.
Trodde dock att jag skulle ha mer adrenalin i kroppen,
men det kom senare under dagen.
Helt underbar känsla.
Verkligen något att rekomendera till alla som inte provat.
Klumpen i magen fanns ju där under flera timmar innan,
men den försvann direkt när jag hoppade ut ur planet.

Jag förstår verkligen dom som gör det till sin livstil.
Som arbete, det är orättvist.
Sjukt fett!
Annas mamma var med och tog bilder.
Så det kommer fler sen ska ni tro.

Nej, fan va skönt.
Helt fantastiskt.

Jag tog en bild med min mobil som jag skulle skicka till mamma.

Här har ni den.



Vår fina outfit ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Min snutta!! Du är BÄST!!! Fatta det!!!



Den modigaste brutta i hela stada´ (och Anna med) :)



Puss & Kram

2008-08-02 @ 00:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0