Resumé

Annica et moi.

Mojito
Fisherman
Etagé 18 =(
Överdrivna drinkar
toapapper under skon
Rolig dans
Foton
Hamburgare
Annica hängde med till mig
Sömn
Vakna
Resorb!!
Städning
Malmborgs
Frukost
Dusch
Jossan
Festival
Vegetarisk mat
Max
Flashmob som vi missade
Rikskändisar på SydSvenskans hemsida
Mini Donuts
Flogging Molly
Hem
Melon
Godis
Film : Wall-E
Nu sitter jag här.

Mexico here I come.



Ja alltså, var du med så hade du skrattat.

För er som inte hänger med så hjälpte jag 2 brudar
på toaletten som hade toapapper under skon.
Så diskuterade jag och Annica det med dom osv.
När vi då går ut så har jag det själv. GAH!
Det var så komiskt att det krävdes en bild och en
HEEEEEEEEEL DEL BLICKAR ska jag säga er.
Jag ställde mig ju i snygg-posen med för att väcka lite uppmärksamhet.
Annica är heller inte diskret som ställer sig 10 meter bort och
skriker på mig att stanna för att hon ska fotografera.

Sjukt ball.....

        
Jag & Emily              Jag vill ha Annicas     Piña Colada        Jag med glasögon
                                          glasögon!



Observera att vi nästan var nyktra.
Alltid lika kul med Annica ändå! :D
Dansa is the shit...

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Haha...vad kul! Jag såg dig på Festival-tv! Och Jossan och Max med...vad kul! Dåligt planerad Flashmob...suck Amatörer!!! Vad söt du var!



Tack för pratstunden idag kram

2008-08-21 @ 23:38:12
Postat av: Mamma Bitte

Jaså, du heter Annica nu?? Såg du inte det på filmen? ler Jag påpekade det för Sydsvenskan nyss så jag hoppas de ändrar till ditt namn snarast... RÄTT SKA VA´ RÄTT!



Natti Natti

2008-08-21 @ 23:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0