Regn

Lördag.
Och regn, regn, regn.
Jobb imorgon.
Sitta hemma efter jobb.
Och göra vad?
Var meningen att jag skulle sysselsätta mig med att träna.
Men gymmet stänger kl 15 på lördagar :(
Och det är inte så att jag pallrar mig ut i regnet för att springa,
det kan ni ju FET HAJJA!
Så det blir väl en ehmm.. ehmm... ehmmm.. ??
Film i soffan?
Jag har fortfarande ont i ryggen, om inte mer...
Uttråkad.
Damp.
Det kliar i kroppen, vad ska jag göra?
Förslag någon på vad man kan göra en regning lördag?



Ja där bor jag, på Drottningtorget.
TATTAREN har varit i farten, fast det var faktiskt inte jag som snodde den,
jag hittade bara den när jag och Annica var på väg hem..... =)




SVAR ATT GÖRA EN REGNIG LÖRDAG.

******TVÄTTA!!!******


Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Du kunde ha kommit hem till mig och sett en bra film och ätit något gott?

Lite sent för det nu,va?





Nåja, jag skrev om dig i min blogg om att du ska gå en bartenderutbildning i Mexico och en tjej svarade: Låt henne...L

Min son gick en sån utbilning... Visst man saknar dom, men jisses vilket liv dom har...



Han gjorde utbildningen för ca 5 år sedan...Jobbar o bor mesta tiden i Grekland, hemma ca en månad per år..:( Men man vänjer sig... Men han trivs som fisken i vattnet, o dom får vänner från hela världen.. Unga människor som lever lika som dom...



2008-08-23 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0