O j ?

Hej.

Nyss hemkommen ifrån dopet i Svedala.
Nere sen innan idag.
Hatar släkträffar som inte e min egen släkt.
Sitta där o glo, vara martyr, och inte ha någon att prata med.
Blir sen ännu mer stum och ledsen på vägen hem.
Ännu en gång har denna person lyckats att trycka ut fler tårar ifrån mig.
Igen. Och igen.
Jag klarar inte av det längre.
Samtidigt går det inte att klippa av alla banden.
Fast jag vill. Det gör bara ont, ont och ännu mer ont.
Men jag frågar mig själv, vaddå Lee - gillar du att ha ont eller?? :S

JA, JAG SAKNAR DIG OKEJ???

Sen kommer man hem.
Och har ett Inlägg från ANONYM ang mitt inlägg "INTRYCK" :

" Första intrycket? Tjej från en Malmöförort. Egocentrisk.
 Ödmjukhet = noll. Men verkar vara kul att festa med."


För det första e jag inte ifrån en förort till Malmö.
Jag är ifrån MALMÖ, mitt i city!!
Egocentrisk är väl alla människor?
Det måste man väl vara om man vill klara sig i den tuffa världen.
Mer eller mindre.
Kan väl faktiskt inte påstå att jag är det så
MYCKET.
Men läser man min blogg så handlar ju min blogg bara om mig.
Så, det beror ju på hur man ser det.

Ödmjukhet = noll stämmer heller inte.
Jag är mer ödmjuk mot vissa än andra.

Antar att du är en person som inte känner mig,
men ja som sagt det är ju första intrycket antar jag.
Jag har inget bra intryck på folk helt enkelt.

Kul att festa med, ja det stämmer väl, det e väl till och från.
Men sen "KUL ATT FESTA MED" Hur låter det?
Och vad innebär det? Skit ytligt...

Jag är inte ytlig, det måste jag säga.

Sen måste jag ju säga, att du som skriver anonymt,
det e ju ganska fegt. Skriv ditt namn istället.
Alla har ju rätt till en åsikt åt minstone.


Jag inbillar mig själv att jag kan gå vidare utan problem.
Men tydligen kunde jag inte.
Allt går ju rent ut sagt åt helvete.

Sommarens första OCH STÖRTSA miss som jag och en vän gjorde....
Gjorde så att min hjärna vek sig dubbel, gjorde en stage dive
utan att bli fångad och splashades på marken.
PLUFFS!
I den stunden var allt rätt.
I dagens läge - Fel, fel, fel och åter fel.


Nu drar jag ut mitt hjärta.
Stoppar det i en box, gräver ner det långt under marken på ett hemligt ställe.
Och hoppas på att någon hittar skatten någongång.

Over and out from Lee, den som inte har någon ödmjukhet.
Men festa går bra.?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite egoism är bra. För mycket egoism gör inte människor ödmjuka eller reflekterande. För mycket egoism gör att människor tappar sin empati för sina medmänniskor.

2008-08-03 @ 21:47:17
Postat av: Mamma Bitte

Någon är avundsjuk på dig, Lee! Låt ingen trampa på dig...skitstövlar finns ÖVERALLT! Så har även en hittat till din sida nu. Det är en sån där som snokar i ditt privatliv flera ggr om dagen bergis!



Synd bara att man inte kan blocka dem! Och fegt måste jag säga! Du är alldeles FÖR ärlig och lämnar ut hela ditt liv på Internet till allas beskådan. Ibland ruskas man om av en kommentar och vaknar lite...ditt hjärta skall icke begravas i en ask långt ner i jorden! Var så säker!



Du är ÄLSKAD av många - glöm inte det!!! Puss




JAG ÄLSKAR DIG

2008-08-03 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0