Misha

Min sötaste underbaraste ägodel är ledsen och har ont.
Det gör ont i mig att se henne så nere och livlös.
Min fina katt Misha har blivit steriliserad.
Hon hade varit duktig på djursjukhuset.



Rakad mage och massa stygn som sitter kvar där de opererat kan inte vara kul.
När jag hämtade henne var hon alldeles groggy.
Hon rörde nästan inte sig på 6 timmar.
Med en fånig tratt på huvudet blev hon helt lost och visste inte hur hon skulle gå knappt.
Att hoppa ner från soffan var omöjligt.
Fick bära henne in till lådan och hon mår nog rätt dåligt. :(
Stackars BABY!!

 

Har även fått en stämpel och blivit vaccinerad.
Så fick tvätta både såret och öronen idag, som var alldeles grönt.
Ingen hit av min sötis.
Har aldrig sett någon sova så mycket och vara så livlös.

Ingen som möter mig i dörren, ingen som väcker mig,
gosar med mig, piper när man vill ha mat, klöser klorna på mattan,
kommer när man kallar... ingenting... bara ligger där med den fina tratten.

SORRY GUMMAN!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Stackars lilla mise. Men dom repar sig ganska fort igen, som tur är. Snart är hon din goa lilla kise som kommer till dörren och hälsar dig välkommen hem igen.

2008-08-22 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0