Malmö Festivalen 2008


FÖRST: NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA!
SKRIIIIIIV FFS!!

Same shit every year.

Alltid likadant, denna jävla Malmö Festivalen!
Samma mat.
Samma folk.
Samma män som visslar i dom där jävla visselsakerna.
Samma människor som samlar burkar.
Samma fjortisar som tror dom e snygga i deras "Singel tröjor"
Samma fylla.
Samma bråk.
Samma musik.
Samma TIVOLI. Oh. Blä, blickar tillbaka då man jobbade där. *haha*
Ingenting är olikt de andra åren.
Bara det att när man var yngre var det SKIT kul med så mycket folk.
Fick inte alls panik av folkmassan som man får nu.
Man gick i sina små fjortis-gäng och hängde runt.
Lärde känna nytt folk osv.

Idag går alla med vars en barnvagn istället och håller handen.
(inte alla då alltså meeeen... ja...)
Snart 10 år sen jag uppskattade festivalen.
JAG BÖRJAR BLI GAMMAL!!! :(
Men ändå går man dit.
Det KAN ju vara något som är annorlunda.
Men NEJ!



Asade iaf ner mig dit igår med Sophie, kollade på Ceasars Palace.
*Let me jerk it out*
Kanske inte den bästa bilden men men..

Drog ner och åt thai-mat. Klassikern.
Träffade Jossan o Max också.
Sophie o jag bangade ur och cyklade hem till mig och drack en vinare istället.
Sen snacka vi massa gojja och sen bar det av till sängen för första gången på 4 dagar.
Hade ju varit vaken sen kl 05.00 så att ehm.. ganska trött...
(har som sagt sovit i soffan några dagar ist för sängen)

Tidigt på morgonen ringer pappa o väcker en.
Asar mig ner i praktiskt taget pyjamasen.
Ringer Anna och gör mig i ordning o drar ner till stan.
Möter även upp Max R.
Frukosten vi åt bestod av INDISKT.
JAG ÄLSKAR INDISK MAT!



Max försöker spänna sig. Anna klämmer på sina bröst haha.
Weird bild.

Max fick köpt en cool hatt, som vi bestämde han skulle köpa.
Och dessutom massa herrparfymer.
Jag luktar bara man nu, rätt mysigt att sitta o snusa på mansparfym.
Luktar goooooooooooooooott!!



Glömde min tröja hemma så försöker skyla mig med min sjal hela dagen.
Med tanke på att det är fint väder ute, och jag inte får sola :(
Anna och jag hittar riktiga kap. =)

Ray-Ban solbrillor.
ÄKTA 2000:- Mina i lila och Annas i gula.
(Observera att det är MIN gamla PACMAN tröja hon har köpt hehe)



Även en keps var.
Min i blå, med nånna söta tecknade apor på eller nått.
Asiatiskt skit. HAHA. Annica kanske kan översätta? ;-)
Hennes i svart i silverglittriga små blommor typ.

Ibland blir man så överrumplad av sig själv att man kan vara så jävla cool ;-)
Mouhahahaha.
Jag sätter färg på din vardag. =)
JAG ÄLSKAR FÄRGER!! (Starka färger)
Turkost, gult, rött, och allt i NEON :) Oh, det e så fiiiint.
Hade på mig mitt limegröna neonlinne igår som jag köpte i dk.
Sophie bara: Det är ett "Lee-Linne".

Idag blir det väl att gå på bög Wonk med flatorna?
Och ragga brudar? :-S

FRED UT MADDÅR FAKKÅR!


Kommentarer
Postat av: stolt fjortis

Du passar väl utmärkt in bland fjortisarna på festivalen, snygg fjortis keps by the way, fjortis brillor med, fjortis lee!!!

du ska ju inte klanka ner på fjortisar när du själv är en storvuxen fjortis=))) Du tror du e så cool med dina mojitos och skit men jag föredrar apelsinjuice!

2008-08-17 @ 11:36:29
Postat av: Lee

Klart! Jag e vuxen fjortis, inte emo fjortis som du o klankar ner på andra. Jag e grymt cool och skriver det jag tycker o står för min sak, med mitt NAMN. Apelsin juice smakar ju skiiiiit. bläää...!! Mina brillor o keps e grymma =) Riktigt, så tack så mkt ;)

2008-08-17 @ 17:27:00
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0