I n t r y c k

Ja INTRYCK, stort samtals ämne idag faktiskt!

Jag tror inte att jag kan ge gott intryck på folk.
(iaf inte till en början tror jag)
Folk blir nog rädda för mig. (?)
Fråga mig inte varför eller hur, för det vet jag inte själv ju.

Antagligen är jag SJUKT JÄÄÄÄVLA FUL?
Eller så måste Jag ha någon slampig cp utstrålning (?)
Men när man sen märker att det inte e så,
så får man en annan bild av mig.
Oj, jaha det säger du inte?
Tack. Trevligt.

Ja men den där Lee, var ju väldigt trevlig
"TROTS ALLT".

Nog många som inte klarar av min ironi i det hela?
HAHAHA.



Nej men intryck e svårt, jag försöker bara vara mig själv,
klarar man inte det så e det ju bara att skita i det.
Surt bara.
Mkt nedlagt nu alltså.

Jag tycker heller inte att man kan "få en bild" av någon
efter att man träffats en gång heller.
Men det e svårt det där....
För MIG krävs det nästan 3-4 ggr innan man får en
BILD av hur människan ÄR bara.

JAG KAN NOG VARA JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT SVÅR att lära känna.
Även om jag e social o öppen.
Sånt tar fet lång tid för mig.
Fast vill man ge det en chans så gör man det. =)

Försöker umgås så mkt som helst med Anna medans hon e hemma i Malmö.
Så, Sorry mina vänner... om jag sviker er ett tag framöver.

Nu är det sängen som gäller för mig gott folk.
Ska tänka på mitt fria fall i natt och njuta av svävandet.
Oh så najs.

Puss o bajs


Ps. Jag fick en kärleksförklaring av en MYCKET äldre kollega igår.
Ganska skoj faktiskt, Tack men NEJ tack! :P

Ds. http://www.hokus-pokus.se/index.html
JAG ÄLSKAR DOM! Skit balla hahhahahahhahahahahahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första intrycket? Tjej från en Malmöförort. Egocentrisk. Ödmjukhet = noll. Men verkar vara kul att festa med.

2008-08-03 @ 14:43:26
Postat av: Sonnda

måste bara säjja att JAG ÄLSKADE DIG FROM THE FIRST MOMENT Darl när vi sågs på agri hahah sköööön brud med gott hjärta.. puss

2008-08-12 @ 19:03:35
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Lee

Tack Sonnda, du e så fiiiin o underbar :)

Love u to babe

2008-08-12 @ 21:18:09
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0