För det....

För det första...
Jag hatar MENS!
HAAAAAAAAATAR!

För det andra...
Jag älskar sushi.



För det tredje...
Sålde jag min GAMLA soffa igår, därav sushin idag.
Och Ben & Jerrys glass med Sophie.



För det fjärde...
Jag har inget röksug överhuvudtaget.
Duktiga Lee har lagt ner HELT, en cigg på loppet av 2 månader.



För det femte....
Har jag hunnit med sjukt mycket denna sommaren...Mer än jag anade.
London
Dublin
Roadtrips
Fallskärmshoppning
Många konstiga utekvällar/Fester
Sköna sommardagar på stranden

För det sjätte...
Så älskar jag att träna igen. Så najs det är.
(Gömmer mig under kepsen, vill eg inte vara med på bild)



För det sjunde...
Så hatar jag när jag inte får min vilja igenom.
Eller att man får ett nej. Eller om man blir dissad.
Det gör ju att man vill ännu mer. Eller hur?
Varför är det så? Jag hatar det.

För det åttonde...
Kan sms vara sjukt störigt.
Både att skicka, och få, eller inte få svar.
Jävla sms, lönt att uppfinna det!

För det nionde...
Så har jag gjort en video.
En bildmix av foton....
En sommar video, från denna sommaren.
Flashback från summer 2006, nästan lika ball =)




Nu är det sängen som gäller för mig.
Godnatt.
Puss o hej leverkorv

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

i LiKeD

2008-08-26 @ 02:12:40
Postat av: gissa

mmmmm sushiiiiii

2008-08-26 @ 08:06:39
Postat av: Lee

Gissar på Sophie, eller? ;)

2008-08-26 @ 10:48:55
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0