Bli gärna fotograferad



Bild 1.



Vänder oss bort från bild 1, kommer då en annan fotograf och kommer på bild 2.



Går ner där nere, kommer då bild 3.



Och bild 4, med en snubbe som går förbi i farten o hinner vara med.



Bild 5. Sophie försöker få Dj:n att spela Familjen, han vill inte.
Jag ser ut som en alien.



Bild 6. Bevis på att vi köpte redbull vodka iaf.



Och tror inte Sophie på Redbull vodkan så har tog jag med denna bilden på
att man ser henne i baren när vi beställer....



Och där tittar jag fram i bakgrunden... hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bilder!

du ser EXAKT likadan ut på de 2 första bilderna!

är tjejen du umgås med blind eller vad är det med hennes ögon?

2008-08-30 @ 16:46:59
Postat av: Lee

Jag vet, vi vände oss bara om. Så vi behöll samma chockerande pose. Nej hon e bara full.

2008-08-30 @ 17:19:07
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Sophie

haha va? blind...

2008-08-30 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0