Bakad Potatis

image337

Äntligen har Annica kommit hem.
Och hon ska ALDRIG åka tillbaka till den förbaskade båten.
Hon är hemma nu!! :D
Jag ska hem till henne strax, har köpt mat.
Ska göra bakad potatis med räk-blandning och nån god sallad =)
Tro mig, den är efterlängtad.
Nu är jag TOTAL PANK. IGEN!
Inte en enda krona på kontot.
Hur ska jag klara mig utan min sushi?

ÄNTLIGEN har jag fått sidan av Dennis...
http://www.lanoruega.com/

Har varit på gymmet 2 timmar idag.
Därefter cyklat till Willys o handlat upp mina sista pengar.
Frostat av min kyl / frys.
Tur att man får nått gjort under sina lediga dagar. woho.
Nu har jag dushat och ska cykla iväg till Ankan =)

Imorgon blir det planering på resan....

Mjau. Peace ut.




Vaddå väl fastlåst?
Borde göra så med min cykel ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0