Att falla för en frestelse

Det vattnas i min mun.
Mina ögon spärras upp.
Stannar upp, med ett leénde på läpparna.
Jag velar fram och tillbaka,
men jag vet om att jag kommer ångra mig efteråt
så jag tar mig i kragen och låter bli.
Ändå går jag förbi några gånger och tittar.
Men jag tänker klokt.
HA!

Ja, och då undrar ni ju vad jag menar?

Jag har varit och handlat mat på Willys.... Tihi!
Och jag lät bli allt som har med sött att göra.
Duktig Lee!
Men jag HATAR att handla mat när jag är hungrig,
då gör man bara impulsköp!
Men inte denna gången =)

Jag blir så sugen på ostar, oh det finns så många goda.
Ost, ost, ost. Ohh.... ost!
Kaloribomb delux.



Jaja, kattjäveln fick sitt kattsand iaf.
Så nu får hon skita hur mkt hon vill ;)
Ikväll ska jag ha myskväll med Jossan Hossan och äta tacos o glo film.
Sjukt länge sen det var taco-ätande så jag ser fram emot det.

Till en annan sak....

Ska man behöva spela "svår" för att människor ska få upp intresset för en?
Så fort jag inte hör av mig till någon, så hör alla av sig helt plötsligt.
Jag ska nog aldrig mer ringa någon i hela mitt liv.
Fan va populär jag borde vara då.
Eller sms:a, iaf inte killar... dom e cp!
(men det va inget ovanligt)

Och sen finns det en annan sak som jag hatar...
När någon som är mamma eller kommer bli mamma säger såhär:
- Du förstår när du själv blir en mamma en vacker dag.
Då säger jag FUCK OFF!
Det är inte bara en gång jag har hört det, och jag hatar uttrycket.
Nä, jag kan förstå ändå och visst kanske jag inte kan sätta mig in i sitsen som personen är i,
men att säga så, är bara att försöka trycka ner någon ... i mina ögon iaf.
Att mammor ska gadda ihop sig, prata babys, och bli cp i huvet.
Och att den personen försöker vara bättre än dig för hon har barn/kommer få.
Kanske dumt av mig att skriva det, men jag verkligen hatar uttrycket, och det står jag för.
Jag vet mkt mer om barn än vad många tror.
Mycket mer.... fast jag inte har, då menar jag inte allt,
men folk kan se mig som oansvarig ibland.
Och jag vet om att jag kommer att bli en perfekt mamma när jag väl blir det....(om)
Men den tiden är inte i min syn än,
men jag förstår väl det bättre när jag väl är mamma antar jag? ;)

Idag (söndag) har jag jobbat, en söndag som normalt är min lediga söndag.
men vad gjorde jag igår? Ja jag låg i soffan, glodde film, film, film...
Vaknade 11, somnade om och vaknade kl 16 igår,
Gick då och handlade frukost...
Chambers som våldgästade mig mitt i natten,
sov fortfarande och han var nog sjukt bakis så packad han va.
(Chambers är en kär vän, så ingen misstolkar det)

Jag tänkte träna,
men jag väljer att storstäda här hemma istället innan min bitch kommer =)

Mjau.



Backslick and everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0