Tattueringen!!!

Den e äntligen gjord.
Jag kan ju säga som så här att vaxa musen gör mer ont än tattuering.
Det kittlade bara.. =) Fast min balle krampa lite haha...

image445

Ledig idag, igår och imorgon. sjukt skönt.
Sov hos Annica i onsdags, alltid lika kul att träffa henne.
Fast det inte blir så ofta =(

Hon ska sova hos mig ikväll =)
Har varit på stan hela dagen idag. Börja med att gå upp och träna.
Göran gav mig mitt schema. Firade det med en kladdkaka som SLUT på det söta.

Hem, gör mig i ordning. Gå till JULIS KOSMETIK o vaxa mig. 
Träffa Lina. Fika. Åkte hem och gav farmor sin kamera.
Åkte in till stan igen. Träffa Annica. Åt grekisk sallad på Greek way =)
Fikade på Centralen med Jan och Annica, även Ida kom.

Jag gick hem, Annica e på bio men kommer sen. Även Marcello.
Så idag har jag varit aktivt social med nästan alla mina vänner =)

Sen laddar jag ner lite filmer, kollar in lite trailers.
Sjukt barnslig jag e egentligen.
Jag älskar barnfilmer. Eller animerade då.



Igår kom Zanna över och vi gick ner och fikade på hörnan på Intermezzo.
Medans Miche låg och sov på min soffa med en början på influensa eller nått.
Han åt dessutom upp all min mat typ.
På intermezzo hittade vi Miches kollega som även jobbar där, så jag tvinga med henne upp till mig.

Imorgon ska jag ha en mys dag i Köpenhamn med Annica. =)
Färgning av håret och noppning av ögonbryn och träning innan vi beger oss av.

Nu kommer Marcello.Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Tazy

Faaak vad vad najs din tatto blev! Liiiide frän asså! ;)

2008-04-04 @ 14:46:46
Postat av: sarah

tjusigt tjusigt..=)

2008-04-06 @ 21:59:47
Postat av: Sonnda

fan va cool haha.. u rock ;)

2008-04-07 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0