SUNNY DAY!!


Jag är LYCKLIG!!!!

image463


För det första... brevet...

Kære Lee, Vedr. Regulering
Vi skal hermed meddele dig, at din løn reguleres til din oprindelige sats med tilbagevirkende kraft,
I forbindelse med dit skift fra nat til daghold ultimo april.
Reguleringen for perioden 1 november 07 til 31. marts 08, 5 månader a kr. 2500:-
I alt kr. 12.500:- 

För er som inte fatta det där, så innebär det att jag har samma lön som jag hade när jag jobbade natt.
Och det skulle jag haft sen november månad, så jag får 12.500 kr (I DANSKA) retoraktivt. =)
UTÖVER min vanliga lön, alltså jag får en DUBBEL LÖN denna månaden, eller ja det e faktiskt mer än dubbelt!!

För det andra så trodde jag aldrig att jag i HELA MITT 23 åriga liv skulle säga det här :
Men jag ÄLSKAR ATT TRÄNA!!!!!!
Speciellt när man har all kraft och all energi och mår verkligen skiiiiiit bra =)
Musiken gör allt typ, och idag var det så jääävla bra att jag skrattade igenom hela passet
och jag ville bara skrika högt ut av lycka. (men jag höll mig haha)
Svetten rann och jag hade kunnat träna en gång till idag....
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan musik. Musik e bäst!!!

För det tredje så har jag fått tillbaka mitt lösenord till min mail igen =)
Ännu mer lycka, och sen har jag fått nytt schema från jobb.
Så det börjar på måndag =) Oooohhhhh... så jävla skönt!!!

För det fjärde så är det helt underbart väder ute. SOL OCH VARMT!! (kanske inte riktigt varmt men)
Nu e jag nyduschad och ska ner till stan och träffa Annica, sen ska vi käka nått najs,
och sen e det bio som gäller. Jag älskar Annica !!! =)

De sista 3 månaderna har varit sjukt hårda, men det kan bara bli ljusare tider då eller hur??
Nya andetag, ut med gammalt skit och in med nytt positivt ;)
Det börjar vankas mot sommaren med så =)
Idag älskar jag allt.... Och speciellt musiken på MAX + nu när grannarna flyttat ut =)

image464

NR 1 ----> ROBYN FEAT KLEERUP - WITH EVERY HEARTBEAT
 (helst med Tong & Spoon Wonderland remix)

ESTELLE
  FEAT KANYE WEST - AMERICAN BOY
GNARLS BARKLEY - RUN
KYLIE MINOUGE - IN MY ARMS

IDA CORR FEAT FEDDE LE GRAND - LET ME THINK ABOUT IT
TODD TERRY ALL STAR - GET DOWN (KENNY DOPE ORGINAL)

image465

För er som inte håller med om allt jag skriver, så visar jag detta trädet.
FUCK OFF !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ELLER så letar du upp bara upp egna bilder. : p

2008-04-09 @ 18:15:18
Postat av: Anonym

eller så lär du dig att stava

2008-04-10 @ 00:20:12
Postat av: Anonym

Tss nog inte stavningen det är fel på. Dubbelt UPP bara.

2008-04-10 @ 12:15:01
Postat av: Anonym

Men Lina gå och lägg dig

2008-04-10 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0