S n y g g , s e x i g , s i n g e l

Jag minns, då den där tröjan kom.....
T-shirt med tryck, där det stod "SINGEL" på.
OH MY GOD, säger jag bara.

Första gången jag såg en sån tyckte jag det va ball.
Det va faktiskt Manne som hade en.
Det va INGEN som hade på sig sånna t-shirts med tryck.
Sen kom jag därefter så klart.

Sen kom alla, sen tog jag av mig min och använde aldrig den igen.
Och seeeeen kom bönderna, som köpte dom billigt på en marknad.
Jo tjena lixom.

Jag kan inte förstååååååååå att jag haft på mig en sån t-shirt.
Och UTE, på ETAGÉ!!! Fattar ni? GUD va pinsamt. AAAAAH!!
Men nu var detta också 5-6 år sedan... är det okej då??

Ja, jag vet inte vad jag skulle komma till mer än att jag är snygg sexig singel idag.
Singel är jag iofs ett tag till iaf.
Well, för övrigt så har jag en söt video jag tänkte lägga upp....

Den visar hur jag vill göra med irriterande människor.
Men den e sjukt söt. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Tack :). Det var en underhållande film. Ha en fin dag!

2008-04-25 @ 16:08:40
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0