Pustar ut

*Baby*

Om du nu läser det. Vilket jag tror du gör ibland utan att säga att du gör det.
Klart, man e nyfiken? Eller? (Som sagt är det en allmän plats för alla små snokar)
Ja, ska jag vara ärlig? Ja, jag saknar dig.
Meeeeen, (där e alltid ett men) inget annat mer än att sakna, och för MIG är inte det tillräckligt.
JAG tycker inte det är konstigt att man saknar någon när man haft så mycket gemensamt
i så pass lång tid. Alla har vi våra bra och dåliga stunder.
Men du gör inga saker bättre för dig.
Ja det e jobbigt, det är det för de flesta i sånna situationer.
Och att jag "skriver av mig " på min sida, skiter jag fullständigt i.
Jag bekymrar mig, bryr mig om dig och tänker på dig och vill dig inget annat mer än väl,
men du bara förstör det hela tiden för dig själv
För guds skull.... sluta med det!!

Fan där kom det där ordet BRY igen. Kan tyvärr inte sluta bry mig om andra.
*försöker*  - -  Nej, omöjligt tyvärr....

Drooling Bouncy Smileys
 

Godnatt. Peace out Fuck Faces.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0