Massage

Idag har jag fått massage av Zanna på jobb.
Såååå najs. Behöves verkligen det lilla man fick.
Jag hade behövt gå till en riktig massör, proffessionel.
Jag e ganska glad över mig själv just nu och min självkänsla börjar bli sjukt mkt bättre.

Igår när jag hade på mig (på jobbet) min nya kjol o vita skjorta o slips,
så fick jag faktiskt många komentarer under dagen.
Ang vikten, figuren och kläderna. Jag var faktiskt jävligt nöjd och glad.
(bara när det är åt det positiva hehe)
Och det stärker mig och får mig att vilja träna ännu mer.

Det finns ju faktiskt inte så mkt som e bättre än att känna sig snygg och sexig,
som har med självförtroende och självkänsla att göra.
Dagen har gått sjukt fort idag, ännu en dag lixom.

Kom upp rimligt tidigt, iväg till gymmet med min träningsbuddie/kollega Rebecka.
Gjorde oss i ordning hos mig, och satte oss därefter i solen ute på Intermezzo,
åt en stor sallad ...... sjuuukt goda. Sola och snacka lite skit.
Sen drog vi iväg till jobbet båda 2. =)

Var sjukt sugna på att sjuka oss och sitta kvar i solen och värmen och njuta av en stor öl.
Men app app app, ikke sa nicke.
Och så fick jag träffat Zanna ju som jag inte träffat på år och dar känns det som =)

På fredag ser jag fram emot en stor grogg.
VIP inbjudning från Sneakers N Stuff på Inkonst.
Lätt att jag ska dit =) Lördagen blir nykter, födelsedags fest i Åkarp för Jill o Max.
Känner inte att jag e riktigt HAJJ på att vara där bland vissa människor faktiskt.

Well, problem problem, orka ta tag i det.
Bajs kräm på er. Puss o hej leverkorvar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0