L i v e L i f e T o T h e F u l l

This is my life, and I´m gonna live it to the full.
With or without a cognac in my hand.
(Lite reklam från jobb)

Jo men jag menar det.
No more looking back.
Gick hem från jobb redan efter 3 timmar.
Jag höll på att somna. Irriterad på kunderna osv.
Ingen sömn. Och yr och sur av sömnen.
Ligger nu i sängen, ska sova nu strax.
Somna på tåget på väg hem, höll på att åka vidare till Kalmar fan. haha.
Fick färdig meckat min cykel igår och nu e hon klar för äventyr =)

Lönen är på ingång. Räkningar och skulder ska betalas.
Jag som hade så mycket pengar precis. Men ja, sjukt najs iaf =)
Äntligen e min ekonomi på väg upp igen, känns skönt.

Känns dock lite ensamt. Men det är inget ovanligt dock.
Tror jag nästan tjatar isönder det i min blogg känns det som?
Jag HADE så gärna velat att ha någon som jag var kär i upp över öronen.
Och bara drömma sig bort och leva lyckligt.

IKKE SA NIKKE, Nix pix, Nope, Nej, No, NJET!
Lycka och kär, går för tillfälligt inte in i mitt vukabulär.
Känslig har jag blivit, men ganska känslokall, (när det gäller motsatta könet)
och orkar inte lägga ner min själ i att hitta någon ny.
Jag känner att jag inte har tid, ork eller rum till det.
Men visst hade det varit skönt att bara mysa med någon. *pustar*
Om man då hade haft någon....

Träffade dessutom Lasse igår.
Det kändes lite bättre att träffas nu när det lagt sig lite,
och båda har kommit till insikt om saker och ting, vad som hänt osv.
Men jag fick umgänge hela dagen igår, mat osv. så det va bara skönt.

Nej nu ska jag sova en stund, sen är det gymmet som gäller.
Ledig imorgon och torsdag, så då är det fest =)

PUSS =)

image515

För övrigt så saknar jag Anna. Min bääääste vän =)
Ni kanske ser varför hon är min bäste vän? För hon e bäst, och jag älskar henne djupt,
trots att vi inte träffas... =(  Min störda lilla cp kompis =)

image514

Fia, Jag (såklart) och Jill på solig promenad till Ikea =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0