Intermezzo

Att mitt sötsug har varit lite extra denna veckan fattar jag nu....
LINGON VECKAN!!
Konstigt att man varit på skumt humör lixom.
Har städat och meckat med massa skit här hemma idag.
Jävligt skönt att få ro i själen.
Söt suget e nästan borta nu. (igen haha.)

Fick oväntat besök av Jane och Leon.
Gick ner på Intermezzo och mötte även upp Lotta och Louise där.
Fick i mig en caffe latte. och senare va det gymmet som gällde,

image455

E VI INTE SÖTA??? =)

image453

Va tvungen att få en fin bild på min nya jacka och min nya sjal som jag köpte i Danmark
under mitt besök där med Annica i fredags. Köpt på New Yorker.
Sjukt mysigt och hårt tempo. Och billiga kläder =)
Och sist men inte minst mina feta solbrillor från CAMDEN i London.
Och kepsen inköpt på UFF i Malmö ;)


  Billig huvudbonad 19 spänn på stadium. och miches sjal så klart =)
 Datorn krånglar, får aldrig mitt lösenord =( hatar min nya mail =(
   Fint väder på bron, på väg in till jobb. (fick aldrig njuta av det med andra ord)  Annicas gris, hade exakt likadan när jag va liten, fast annan färg =)
  Jag och Leon (och min mage) på Intermezzo. Världens sötaste!!
 Och så klart lilla Jane. (med ljus bakgrund)

Känner mig rastlös. Hade nog behövt prata med någon just nu.
Men klockan är mycket, behöver Miche här tror jag.
För övrigt e jag sjuuukt anti killar/män.
Miche och Marcello e dom enda jag klarar av just nu.
(Jag ser dom som tjejkompisar,inga objekt)
Jag ooooorkar verkligen inte lägga ner min själ i allt skiiit, som det bara e i mina ögon just nu.
Fattar inte NÅGON att jag vill vara SJÄLV, ALENE, ALONE!!!!!
Jag blir äcklad av killar, dom e äckliga hela högen.
Jag vet att det inte kommer att ta lång tid innan jag är på fötter igen,
men den tid jag behöver för mig själv, snälla ge mig den!!!
E man intresserad, e inte dom det.
E man inte intresserad, då limmar dom som fan.
Just därför jag inte orkar.. LEAVE ME ALONE!!!!

*gör kors mot dig, anti anti* bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0