i regn och rusk....

....  vandrar jag hem.
Tankarna flödar.
satte mig fort framför datorn för att jag inte ska glömma vad jag ska skriva...



Jag tror  att "vi ghetto ungar" som varit med om en del i livet,
vet mer om vad livet går ut på.
Med andra ord, vi som varit lite "problem barn"
Eller vi har fått erfara mer och det gör oss mer självsäkra.
(Möjligtvis jag inte har rätt)
Men de flesta jag känner som inte har haft en "enkel" uppväxt,
ser saker klarare och simplare än de som har levt ett tryggt liv.

Och mycket är beroende på vart man är uppväxt, Stan eller landet?
Stan är oftare hårdare än landet.

Har du haft  Familjeproblem? Vänner? Mobbing? för er som levt olyckliga?
missbruk? Tragedier? Flyttar ofta och inte känna sig hemma?
Det starkaste ordet av de alla  - - -  > SVEK???

Jag tror  att om man får erfara något av detta, (finns så klart fler exempel.)
så TROR jag att det gör en starkare med tiden som person.
Tiden läker alla sår som sagt.
Med andra ord så är vi lite smartare (nu menar jag inte IQ:n)
För min e inte så hög hahahahaha. 

Handlar mer om  tankesätt, talesätt, agera, det handlar mycket om tänkande tror jag,
olika drag man gör, gör man fel så vet man det till nästa gång.
Alla gör vi bort oss, gör olika misstag och tabbar.
Live with it. Accept it. Life goes on.

Ingen mer än du själv som kan ändra det. Och det är också en sak man måste lära sig.
Att acceptera sig själv. Tror det kallas SJÄLVSÄKERHET!
Dagens motto lyder : LÄR DIG AV DINA MISSTAG!

Jag är en ärlig människa som ALLTID säger vad jag tycker och tänker.
(oftast utan att tänka efter) men många människor klarar inte ärlighet.
Samtidigt som dom säger att dom hatar folk som e falska.
SHIT VILKEN LÖGN!!!
E det människor I just don´t give a fuck about, så håller jag truten.

Jag kan inte säga att jag är älskad av alla människor i världen.
Alla har vi rivaler av något slag. Men alla gör vi våra misstag.
Jag vet så här långt att, dom flesta som INTE gillar mig är TJEJER.
Kan bero på att jag själv inte gillar dom flesta tjejer,
MEN jag är en person som ger alla en chans, jämfört med många andra.

De som känner mig VÄL, då menar jag djupt inne, vet om att jag e en riktig klippa.
Jag kan vara jävligt kall till det yttre, men jag e jätte varm till det inre.
Riktigt överkänslig faktiskt. Jag har äntligen börjat förstå mig på mig själv. =)
Det tog mig bara 23 år.

Nej men gott folk.
Ut och lev livet. Ut och utforska, va med om en massa skit så mår du bättre sen.
För nu ska jag sova. Min rygg gör ont.

SO FUCK OF ALL OF U jag skiter i vad ni säger!!!

image473
 
*LALLA LALLA LALLA LAAAAAAAA HAHAHHAHA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0