G r a n n e n

Jaha...

Hjärtat dunkar av PURE Ångest när han ställer sig i min kassa.
*panik, panik, panik, panik*
Jag packar, men kan inte fly.
Min föredetta granne. Jo tack, TJENA!
- Hey old neighbour brister jag ut.
Han e ju engelsk, men vi hade faktiskt ett trevligt samtal på ca 2 min.
Sen höll jag på att dö, och det märkte han nog. haha

Jag hade aldrig tyckt det varit pinsamt att träffa min föredetta granne,
(för han va jävligt shyst) om inte han hade kommit och ringt på min
dörr på min födelsedagsfest och ber mig sänka musiken.
jag har min värsta fylla och e dyngrak. Fattar noll.
Han säger då att han hör ALLT igenom min tunna vägg, som skiljer vårar lägenheter.
(det är där jag har min säng, och då förstår ni pinsamheten va??)
Han påpekade det även med en annan ton i sin röst.
 
- I hear everythiiiiing!!

Men men, nu har dom flyttat och det är ur världen.
Jag kom nyss hem från My, som bjöd mig på middag efter min träning.
Det blev lite Grey´s Anathomy och lite godis. FATTAR NI??? GODIS!
Fast det var jag värd, men nu har jag ångest haha...

Min lägenhet är såååå skitig. Det luktar piss överallt.
Kläder ligger överallt. Disk som fan. Dammsugat har jag inte gjort på år och dar.
Tvättat golven?? HAHAHAHA, vad är det??
Och självklart så jobbar man imorgon.
Och innan jobb är det träning, så klart =) Så städning eller matlagning hinner jag inte. =(
 
För övrigt så höll jag på att bli påkörd av en bil idag. Ganska rejält.
Den var 2 cm ifrån mig, tvärnitade. Jag gick på övergångsstället, med GRÖN gubbe.
Han kom från ingenstans. Lige pludsligt.
Och där gick jag i solskenet med min katt i armarna på väg till parken för att mysa lite.
(ja, ni hörde rätt, min katt) Mitt liv gick förbi i slowrun...

Så, kära vänner, om mitt öde skulle stoppa mig och säga att detta får vara nog,
så vill jag bara säga att jag älskar er alla =)
Annars så e jag arg för att min handsfree/hörlurar håller på att gå sönder.
Dags att köpa nya. snart lön ;) FEDE LÖN Weeee..

Nej men.. Tyvärr så saknar jag Miche, det va de jag ville säga med dagens inlägg. Tack och hej

image505

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0