by the way

Elin, jag ser dig som en väldigt fin människa, mogen för din ålder och väldigt smart...
Tycker vi har mysigt ihop och du e en väldigt härlig människa jag kan koppla av med,
inte många människor man kan koppla av med och ta det lugnt, utan att allt lixom e lite stelt ibland.
Men man känner sig trygg med dig ... trots du e lite gammal ung eller va e det som Sophie säger?
Tänkte mest på det som du kopierat i din blogg... min text som jag skrivit tidigare.
Det e ju EEN av många sätt jag ser dig. Utseéndet e väl det man märker först och främst iaf.
Så ta det absolut inte negativt, fast det vet jag at du inte gör...
Du e en underbar person... Och jag trivs verkligen i ditt sällskap! :)
Älskar dig.


image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0