allt för länge sen...

För länge sen när jag va ung, men nu har jag växt upp men ibland så önskar jag att jag va ung igen....

Stämmer så bra, fast texten va från Timbuktus låt. Men det va allt för länge sen jag va här med...


Ja det va ju inte igår jag skrev, så jag har inte den blekaste var jag ska börja.
Jobbet går mycket bättre nu, har kommit in i det mer och det börjar nytt folk lite hit och dit så
jag känner mig inte som den som e nyast på stället. Trivs enormt nu, fast jag hade lite tvivel om
att jobba natt tidigare. Jag har dock tappat mycket av mitt humör, som kan bero på att man aldrig e uppepå dagen och endast natten, så för lite sol ljus e inte så bra.. tänk bara under vintern :(
Nej, jag protesterar... det blir en solig resa snart, typ november senast december... hoppas jag.
Antingen Elin och Jag i Egypten typ eller jag och Lasse. Allt beror på.
Annars e jobbet hur lugnt som helst för tillfälligt. Sara e typ aldrig där bara för hon e sjuk hela tiden.
Tommy fick sparken för stöld och våra söndags middagar blit allt mysigare.
Sen har ju Dennis börjat jobba...Från min gamla skola, visst har väl aldrig känt honom men vetat vem han är,
men han e faktiskt riktigt shyst.. trots han e så "pratglad" hehe.. Hoppas nu bara att Louise kan flytta över till oss när Mehwesh drar till Syd-Amerika! Det hade fan varit ännu roligare :)))
Här har vi en tårta som Monique gjorde sist vi jobba, as god! Värd en bild..



För övrigt har jag hittat en ny lägenhet som jag och Paul ska bo i, en trea precis rakt över kanalen vid mig.
Jag har redan börjat planera i mitt huve hur allt ska vara... det kommer säkert gå super bra! :D
Ett ordentligt kök, balkong, badkar och takvåning... såååå jävla najs!!! Oh, har köpt 3 st choklad idag från Anton Berg på jobbet, så fick man en choklad fondue på köpet.. Det e min ideé än så länge när jag flyttat.
Tjej kväll med VIN och jordgubbar i choklad fonduen och sitta vid ett ordentligt köksbord, så najs det ska bli! :D

Idag när jag ska jobba har jag denna natten + en till, och den sista går rätt soft, man ser bara fram emot maten som vi gör. Har bestämt vi ska laga tacos. :) Mmm mums fillibabba!

Här kommer en helt tråkig torr bild som jag och Annica min favorit kines hade jätte roligt åt.
Vi båda såg fel först när vi såg lappen så vi va bara tvungen att hålla för den, när vi gick i stan
förra veckan och mös runder.. :) HORBÖCKER!

image232

Min mobil e på lagning igen och jag får nöja mig med en gammal ericsson.
Ångest, inget att ta bilder med, ska lämna in min kamera på lagning IGEN!
Nu e jag i stort behov av massage för min nacke och rygg och kanske en knaking eller 2.
Sist men inte minst har vi en bild på mig, omgjord i telefonen.
Well, ska hem och göra vid mig nu sen dags för jobb när alla andra ska festa en lördag kväll.
Vill stanna hemma och kolla på fotbollen mellan Sverige - Danmark.
Ha det bra alla. ...  . ... .... ... ..... . .. .. .. .... .. ........ .. .

Puss

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0