ge mig en alvedon tack

Hej gott folk...

som ni märker så har jag inte varit här på ett tag....
Det har hänt mkt sen sist och just nu sitter jag hemma hos Miche och har hjälpt honom att
vattna hans blommor. Lätt som en plätt tänkte jag, men ja jävlar va blommor. tror jag fyllde på vatten kannan 30 ggr minst. haha. Det är måndag idag och jag är lite bakis faktiskt. inte att jag mår dåligt men bara lite off och trött typ.
Jag har jobbat hela helgen och lördagen bestod endast av tårar och smärta inom mig.
Egentligen vill jag inte prata om det för jag blir ledsen bara jag tänker på det. Därför hjälper det mig att vara med någon hela tiden så jag slipper sitta hemma hela
tiden ensam och tycka synd om mig själv.

Ja, saken är det att jag och Lasse har gått skilda vägar om man säger så.
Det var jag som tog upp det men vi båda kom överens om att det var det bästa för oss båda.
Det funkade helt enkelt bara inte. Vi har så olika åsikter osv på hur ett förhållande ska fungera.
Så gör det ont inom en och man går och är olycklig och dessutom att ens partner känner likadant så e det ju ingen ideé att fortsätta att må dåligt i ett dåligt förhållande. Jag älskar honom mer än någon annan fortfarande och det kommer ta tid för mig att bearbeta det här. Men gråtit har jag gjort tillräckligt nu och det har jag fått nog av nu.

Nu ska jag bara prioritera mig själv, min hälsa och mitt jobb.
Jag ska bara vara ego nu och tänka på mig själv,
jag har absolut inget behov eller VILL inte träffa någon annan.
Inte på ett bra tag iallfall. Igår var det jävligt jobbigt.

Det e lixom svårt att erkänna för sig själv att det ÄR på DETTA viset lixom... Jag gick till jobbet, jobba 7-15:30 och under dagen hade allting kännts okej, hade lixom haft saker att göra och fokuserade på annat än alla dessa sorgsna tankar i huvet. Jag mådde bra, men så fort jag kom hem innanför dörren så när jag såg extra nycklarna ligga på hallmattan så började jag stor böla. Min obäddade säng där han legat natten innan kändes TOMMARE än vad den vanligtvis är. Grät ungefär 30 min sen pallade jag inte mer och Zanna kom och hämtade mig som en räddare i nöden. Vi åkte till Willys, handlade mat,
åkte hem till henne och grillade. Vi beslutade oss för att dricka en massa vin. så vi körde hem till mig och hämta en flaska och hämtade upp Jill och vi åt så goood mat :O)
GRILLADE :)

image149



Rostbiff, rösti, beanaise sås, sallad, fetaost, majskolvar, sallad.. Underbart.
Jag kände bara för att komma bort. Slippa tänka och grubbla. Bara vara i närheten av någon så jag kan känna mig trygg.
Efter vi ätit så kom Tobbe förbi, sen slutade det med att Jill och Tobbe åkte iväg. Jag och Zanna fortsatte dricka och TRO MIG, Lee ... HON BLEV FULL!!
Ja jävlar va skönt det kändes.

Här e Zannas hund Imsen / Dollan haha...

Och här har du Grillmaster Lee :) före klippningen :)


Vi satt ute hela natten, Domme kom dit och sa hej typ sen drog han för att han skulle upp och jobba. Sen kom Robert (Bobby) Som Zanna myser med ibland typ. Vi snackade en massa skit.
Speciellt jag. Haha. Efter 00 snåret kom Zannas syskon hem. De bara skrattade åt mig.
Jag får ett ryck, går in på toan, lånar en sax och en kam. Men Zanna hade ingen kam så jag fick ta en HUND KAM och PUFF klippte lugg på mig själv och klippte lite på sidorna med.



Det kändes så skönt. Jag vill bli en ny Lee nu och starta om igen på nytt. Bli mer självständig igen som innan. (Det försvann när jag träffade Lasse) Zanna stod och skrek på mig och sa att jag va sjuk i huvet och fatta inte hur jag kunde göra så...Att jag va cool som hade sånt mod.
Tro mig,mitt mod e högt när jag e full, då kan jag göra typ vad som helst :)
Miche trodde jag skulle göra en BRITNEY. (raka av sig allt hår)

Zanna skrev till mig idag att jag var hennes idol att jag va så cool och att hon kommer leva på gårdagen jätte länge och hon inte haft så roligt på skit länge. Då blir man glad och jag säger det här för jag tycker om Zanna så mkt. Jag älskar henne för att hon e så jävla härlig och det känns skönt med någon som ställer upp för en och tröstar mig och snackar om skit saker.
Givetvis ringde jag ju Lasse mitt i natten och skulle fylle snacka ( berättade Zanna att jag gjort) Jag drack allt jag kunde få igår. Slutade med ett glas med Sherry som Zannas mamma har till matlagning. JÖÖÖÖÖÖSSES Säger jag bara...
Det snurrade när jag la mig i sängen hos Zanna. Stackars hon som skulle upp och jobba kl 8 på morgonen, vi gick och la oss kl 4, helt sinnes sjukt.

Hade såååå jävla ball och jag tyckte verkligen att jag förtjänat att ha så roligt som jag hade och bara bry mig om mig själv ocg glömma allt annat som hade med känslor att göra. Och jag sov inte själv heller. (det bästa)
När jag vakna på morgonen så fick jag lite av något slags panik... Fatta inte var jag va.
Pusta ut och märkte att jag låg i Zannas föräldrars säng. Dom e i Frankrike.
Ett under att jag inte mer bakis idag alltså. RÖDVIN e verkligen inte min grej alltså men det va helt ok med lite cola i. Snacka om att förstöra men klarar inte det annars. Och full vill man ju bli :P
Stack hem sen, dusha, gick och mötte Miche istan. Satt på Lilla Kafferosteriet
en stund och sen gick vi ner till stan. Och sedan hem igen.
Farmor kom hem till mig och vi gick igenom en massa papper,
och sen gick jag hit till Miche för att hjälpa honom städa typ. Och nu sitter jag HÄR.

Nä från och med nu är det nya tag som gäller.
Jag ska verkligen börja säga NEJ till sötsaker. Svårt svårt svårt.
Men en sak jag måste göra..... Banta? Hm, ja. why not?
Träna vartannan dag. Yepp!! Och umgås med alla nära och kära när jag e ledig.
Och jobba extra ganska mkt.
Det ger mig ju pengar och det är bara en fördel för mig. Jag trivs som fan på mitt nya jobb.
Man känner sig viktig när man går där med sitt fina kort runt halsen. Går igenom Security varje dag och nä jag kan inte beskriva känslan hur roligt det är att jobba på en flygplats i ett annat land :) Det e underbart.

Och snart, snart... så kommer Zanna börja jobba med mig och hennes 2 kollegor Shabnam och Nicole. Så det ser jag fram emot ... den 11 juni, och den förste ska den nya butiken som vi ska jobba i vara klar och redo för start.
Alla e trevliga (än så länge iaf) men jag har fortfarande lite svårt med Danskan.
Men det går bättre och bättre varje dag. I LOVE IT!!!

Nä gott folk nu har jag annat och göra. På onsdag är det premiär av Pirates of the Carribean 3.
Och den har man biljetter till som man ska gå med Lasse. Hmmm.. Kanske lite jobbigt.
Känns jobbigt att prata i tele och så med men jag vill ju det... Han är i mina tankar typ hela tiden.
Allt hade varit så mkt enklare om man inte haft känslorna och varit känslig för detta.
USCH!! FY ...jaja..
Jane och Miche ska oxå med på bio. men inte sitta med oss. :(

image152

Nä nu skriver jag för mkt igen.. ha de bra.. PUSS HAAAJ

Kommentarer
Postat av: Zanna

FAAAAAAAAAN leeee såååå sjukt ball det var i söndags..liiite du äger asså. ne fy fan...oförglömlig helg :D
love u darling. pussss :D

2007-05-24 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0