Roligt man kan ha!?


image66

Här är min vän Annica C. Om hon hade gått upp lite i vikt.
Endast i ansiktet :P

image52

Och så här ser hon då ut när hon leér! :) Hehe....

image67

Hej det e jag som e Lasse och är Lees coola pojkvän :P  Sne puss kanske?

image68

Hej jag heter "DOLLAN" och är datanörd. Datan har deformerat mitt huve!!! :P

image53

Carro vs. Alien!

image54

Zanna neger med vita tänder hahhahahahahha!! Nice smajl dock :)

image55

Tjohooo jag e en fluuugaaaaa!!

image56

Leslie Thörn han är bara HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL!!!

image57

Snygg Elin, ser ut så här när hon gått upp ca 40 kg. runt halsen typ... eeeh..

image59

Linus som en av de elaka stora monsterna i "BUMBI BJÖRNARNA" haha..

image60

Anna med en förstorad läpp... Allergisk chock kanske?

image61

Jimmy ser ut som ett missbildat monster!!!! Gaaah..

image62

Undrar om Jossan börjat snusa eller... ? konstig plastikkirurig me näsan?

image63

Michel Legnered ser fullt frisk och normal ut!

image64

Julia har ju alltid önskat sig en mindre näsa, så hon fick en men den blev dock sneare!
Munnen e den senaste botox ingreppet!!! :)

image65

Sandra ser ju inte alls retarded ut med sin skit stora käke och
tungan utanför munnen?? Nää. fullt normalt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0