missbruk

Att missbruka det 3 orden som betyder mest i världen.
Jag älskar dig!
När man missbrukar dessa ord har de slutat ha sin mening.
Säga dom varje dag,skriva dom i varje inlägg blir bara fel.fel.fel.

Nä, att säga eller skriva det lite då och då tycker jag att det räcker.
och då tappar det inte sin betydelse heller.  Men det e ju upp till var och en
person i fråga. Jag e väldigt kärlekskrank men någon måtta må man ha.
Visst, är man jätte kär och vill visa hela världen att man älskar denna person.
Okej, för ett tag, men att se det stå ÖVERALLT e bara lite jobbigt.

Satt och sneglade lite på Lunarstorm.
Jag sitter vid datorn och har inte mycket annat att göra, så jag snokade
runt som alla andra brukar göra på Lunar.
Detta dyker upp i VARJE inlägg. GAAAAD, va långtråkigt.
Tröttnade direkt.
Hade man skrivit det en gång tex tror jag att det hade haft mkt mer betydelse.
Jag är kär som fan, och egentligen vill jag OCKSÅ skriva det till min Lasse varje dag.
Ibland, men fan inte alltid.

Men okej, jag är inte så "brudig" och kommer nog aldrig att bli det...

Men bara för detta så...

LASSE JAG ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0