mjauuuu

image200

HAHA. EN LORT som det heter på Danska.
En Bajs med en svensk flagga i, äkta SVENSK hundbajs.
Fan vilken torr jävla humor vi har.
Gud va jag skratta åt den där flaggan, mohahaha.



Och sen hittade vi en annan rolig sak.

image201

POLISH WORKERS, HAHA. HALLÅÅÅÅÅ???
Billig arbetskraft. Ring en polack hallå. men shit.
reklam på bil, shit va vi skratta.

image202

SLUTLIGEN Måååååååste jag vara lite ego. som Elins blogg haha. bara bilder på sig själv.
Men denna gjorde jag om på min lur. bajs najs  =)
Nya uniformen på jobb hehe. Puss alla hej hej och godnatt


Kommentarer
Postat av: Hartler 4-fucksake!

Ego CP!!!!! =P

2007-06-15 @ 00:13:13
URL: http://hartler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0