Crazy ass Mother F.....

Jag säger bara en sak.

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!

Kolla in snygg bilderna från jobbet på den där festen. SHIT, kan man tro att man e snygg.
fy fan va äcklig jag e. herregud, sen står jag med världens minsta person så man ser ju bara
HUR sumo aktig ut som helst..- gaaah..

image207

Den andra med mig och bara Valeria ska jag inte ens lägga in. men roligt va det.

Nu till något helt annat. Fan va jag har haft ball de senaste dagarna på jobb.
Och vet ni varför? Jo för att Zanna börjat jobba med mig. Jag har jobbat nonstop sen i
tisdags och ska jobba non stop fram till lördag (midsommar dagen) då vi ska fira midsommar.
Det e en fest jag verkligen ser fram emot så jag hoppas verkligen att vädret e på topp.

I fredags så när jag och Zanna slutade kl 22:30 så tog vi inte tåget hem direkt utan stannade
i baren en stund och drack EN öl, som blev TVÅ öl som blev 3 öl. Med tanke på att vi va så trötta
och utmattade och hade närmare TORR sprickor i munnen så blev vi faktiskt FULLA på dom TRE!
Vi hade precis missat tåget när baren stängde så vi begav oss in på flygplatsen igen och lurade
SECURITY först att vi hade pollenallergi, därför vi va röda i ögonen.

Strosar omkring där inne och när vi kommer in till dom som jobbar natt så säger dom bara:
va ska ni börja nu? eeehhhh... vi har inte kommit hem än :P
Tar sånna där spark cyklar som dom flesta lata flygvärdinnor använder och cyklar runt.
Beger oss ner igen och tåget är försenat 15 min. Går in på 7/11 och köper några konstiga saker.
kommer ner och har missat tåget, går över spåret och pratar med nån snubbe där som jobba i bagaget.
(där e fina grabbs där :))
får sitta där ytterligare en timme och vi va inte hemma förrän kl 4 ... JÄVLA ZANNA...
Tvinga med mig att dricka öl  ;) Men I love u baby...
Men ångesten kröp i mig att det va ljust ute och vi hade inte kommit från jobb.

HEM - SOVA - UPP - JOBBA........................

Dock fått sova själv i sängen ganska mkt nu, men klagar inte de dagar jag haft han där.
Har varit mer än va jag själv trott att det skulle va, vilket jag e glad över men det hjälper inte.
Blir bara värre och jag vet om det, han vet om det med, men ingen tycks göra nått vid saken.
E trött på att tänka på allt som kretsar runt allt som har med "oss" att göra.
Jag känner ändå inte att det e JAG själv,. ... njaa.. nä detta får jag snacka om en annan gång.

Orkar inte måste sova. Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0