Vila i frid

 Trots att det var så många år sedan som jag träffade dig och så många år sedan jag hörde något ifrån dig.
Så många år som man bara ignorerat och varit arg för att du inte hört av dig så helt plötsligt glömmer man bara bort det. Mitt hjärta finner ro direkt och allt är acceptabelt. Jag förstår.  Trots det var så länge sen så saknar man dig, det har man ju gjort hela tiden för du stod ju mig ganska nära när jag var liten. Så det minne jag har av dig kommer jag aldrig att glömma av varken dig eller morfar.
Jag sänder en ros och tänder ett ljus till dig... Hoppas du finner Morfar där uppe och att ni tar väl hand om varandra.
Du är ju trots allt min mormor, min mammas mamma och vill inte se henne ledsen.

image212

image213


R. I. P

Vila i fred. Love / Lee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0