tiden

En lite fråga bara. Vart fan blir tiden av?
Tiden går så fort. Kändes som om det var igår jag var liten .... flicka på 6 år som skuttade runt
och inte visste något om världen osv osv. Jag är fan 22 nu och vad har jag fått ut igenom nästan av halva mitt liv? Inte e det mkt inte. Tycker jag själv, jo jag har lärt mig mkt med vänner och nära och kära och hur jag ska kunna tygla mig själv. Kärlek, hur den funkar och man blir allt mer och mer erfaren.
Mina syskon, se på dom. Jag tycker själv jag va i samma ålder för typ 5 år sen, men oj det var mer än 10 år sen.
För mig är dom 3 år alltid i mina ögon. SJUKT!!

image214

Dom e ju för fan fjortisar nu snart. Samma som jag va för inte så länge sen.
Mormor har gått bort, och vad gör jag? Jo jag jobbar. Jag e glad för att jag ska börja jobba natt den 23:de.
Kom tyvärr inte i samma håll som de andra ska jobba i ( mehwesh och Louise) men det ska vi nog kunna ordna.
Väntar bara tills där blir en plats ledig. annars går det bra, e lite små pank igen men jag klarar mig.
Och allt med Lasse e som vanligt. Vi e inte tillsammans men vi E tillsammans. Ja ni vet.
Tidsfördriv? Men jag kan inte rå för det heller, jag älskar honom fruktansvärt än. tyvärr.
Har lite dåligt humör idag, e lite små sur på vissa. Men det går väl över, har mkt i huvet nu. Min enda lediga dag idag fram tills lördag. ska jobba dubbelskift fredag 07-23:30  sen åker jag och Lasse till Nyköping på lördag- måndag till hans föräldrar, hans pappa fyller år.
För allmänt så känner jag mig känslig och kärleksfull, men visar det just nu inte för någon. tror bara jag behöver tid för mig själv. Min telefon e inne på lagning me, så har en stor jävla LG lur att låna. ska in till stan nu i solen och träffa Annica en runda. Snacka lite skit och sen ska jag  väl sykla och handla mat. Få lite cash av Lasse så jag kan köpa ett tåg kort och sen e det jobb imorgon igen. Mens har man med, och vaxa sig behöver man med.
Tjock och ful e man. men det e ju inte mer än mitt eget fel. Jag vill ha en trygghet och ja, får väl se om man finner någon/något till att bli av med den jobbiga känslan. Nu måste jag dra. Puss

image215

KÄRLEK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0