Sammen eller ik´ sammen?

Jag förstår inte .... kommer nog aldrig att göra det?
Hur förklara jag att vi ÄR tillsammans men vi är INTE tillsammans?
Att vi beter oss exakt likadant som när vi VAR tillsammans men säger bara till folk att vi inte e det?
Hur förklara jag för mig själv att jag slösar min tid på det här?
Hur orkar jag egentligen? Jag förstår mig inte på mig själv. Jag hoppas väl på det bästa.
Antar jag?? jag vet fortfarande varken ut eller in. Mitt huve e fortfarande fucked.
Jag vill varken jobba eller vara här (i Åkarp) jag vill bara ligga i min egen säng. Kolla upp i taket
och försöka klura ut mig själv. Ha tid för mig själv, träna lite kanske eller bara VARA.
Men nääää,  så går man upp på morgonen ska äta frukost, klockan 3 börjar man jobba.
tar tåget kl 2 och innan dess ska man dusha göra sig i ordning och hem till katten och sen ladda sin lur.
Ta med sig mat till jobb. Imorgon jobbar man 2 pass, från kl 07-23:30 . KUL, men sen e man ledig lördag till måndag. Ska bli så jävla skönt. så ska man upp till Lasses föräldrar till Nyköping.
Få komma bort lite.  Men men, nu ska jag komma igång. har en massa att göra.

Puss och Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0