frågor med eller utan svar...

Är det okej att acceptera att ens kompis går och knullar ens ex?
Trots man kanske inte bryr sig om att det är ens allra bäste vän och för mig känns det bara typ som: Jaha. va trevligt. Men ska man reagera så?? Tanken har slagit mig många gånger av dom ihop. Hmmm...
Det e ju faktiskt lite äckligt. Men va bryr jag mig? Jag skulle ALDRIG då menar jag ALDRIG ta någons
"rester" det e ju bara vidrigt. (kanske förutom om jag var super duper kär i snubben och varit det ett tag kanske?)

Är det sen okej att acceptera skitsnack? Man har på känn om vem som snackar och kommer man in i ett rum blir det tex. tyst. WHY? Ska man bara ta det eller ska man konfrontera personen? Hur ser folk mig egentligen?
Som en Bitch antar jag?! Personerna känner mig inte så jag tycker inte dom ska yttra sig.

Är inne på min tredje jobb natt nu (jobbat 2 och ska på kl 9 ikväll igen).
Jag trivs skit bra för att vara så kort tid. jag tror jag är den som har mest energi under hela natten.
Jag baaaara flippar runt. Jag och den nya tjejen Sara. Skit shyst brud faktiskt.
Fick visat runt henna lite och så igår och då kände man sig lite duktig faktiskt. :D

Kan meddela att jag hittat min inneboende nu! Inte mindre än min jobbar kompis Sara.
Ska ev kolla på att köpa ett träningskort tillsammans också. Ska bli grymt. :D
Så nu ska man bara kolla på en ny lägenhet eller byta rakt av.

En sak till avklarad. Check! :D

C ya. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0