Baaarn!!!

- Så fort man får barn så ska man lära att prata.
Så fort man lärt dom att prata ska man lära dom va tysta.
Så fort man lärt dom vara tysta ska man lära dom att gå.
Så fort man har lärt dom att gå så ska man lära dom att sitta still!!!

Orden kommer ifrån pappas kompis, Thomas.
Jag bara garvar.  Finner verkligen inga ord för denna man.

Kalla min pappa GALEN och sjuk, men denna man slår allt. HAHA.

Han kallar sina barn för S (som i Sandra) och ibland nr 1 (för hon kom ut först).
Och den andra för T (som i Tessan) som då är nr. 2 (som kom 1 år senare).
Snacka om att ha svårt att lära sig namn.

Ja vaffan det måste va enkelt. BAAAARN, Kolla mat..... Ät, hugg barn.... maaaat.... !!
LOL!!

Jag har tur att få skjuts hem i en brillans ny Jaguar. Där ser du Sophie. DU skulle följt med ju!! :P
Sparade 100 spänn på buss iaf. Och nu har jag nyss kommit upp ur Jacuzzin :) Mmm.. najs.
Grillat och efter badet var det vattenmelon. Dock ingen dricka idag. Pallar inte.
Ska upp kl 04 imorgon bitti. Pust och stön. E verkligen inte på humör för det.
Men ja jag får ju 1000 kr för besväret så det kan det väl var värt??

Snart hem, först cigg, och kaffe typ.

FASAR för måndag. Orkar inte. vill inte. men jag måååååste. Jobba.
Det kryper i kroppen redan sån ångest jag har. EN VECKA? Fuck va det går fort.
Första sommaren jag jobbar på 3 år typ. Om man bortser från Tivoli typ.

Love sun & bath. Fuck. Whant to drink piña Coladas.

Over and out. So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0