Sommaren 2006

Den förste april detta året så har jag bott i min lägenhet i ett år.
Och dom festerna jag har haft under den tiden har varit sinnesjukt roliga.
Och jag hoppas på att dom kommer bli ännu bättre.
Förra sommaren (2006) har varit en av de bästa sommrarna i mitt liv.
Bilden visar en av de senaste festerna. Sen har vi porrbild på Jossan, när vi häller sprit på henne!!! :) LOL!!
I början av sommaren var väl ganska seg,
men i mitteln när jag hängde mycket med Miche och Marcello
och Jossan va najs, det blev bättre.
Sen-sommaren var nog bäst, då hade jag provat på en heeeel del av singel-livet och sån tur va träffade jag Lasse här i Åkarp.
Och det var ju tack vare Anna, att hon bor här.
Med Max,Dollan,Jimmy och Lelle.
Allt började väl den där söndagen...Den var nog den bästa söndagen på länge. Fan va alla var härliga då! :)
Snart flyttar både Anna och Lelle och de är då bara 4 st kvar.
men det flyttar väl in nytt folk antar jag?
Nu är man trött och man har inget jobb att gå upp till imorgon så man kan ligga och sova hur länge som helst.
Den 25te åker baby till Egypten med Jimmy. Hmmmm.... Svartsjuk?
Jooo.. Men ändå inte på något sätt!
Har faktiskt börjat lita ganska mycket på honom. Och bra e ju det.
Nä, nu tänkte jag sova. Godnatt.
Puss o knull

124744-27


124744-28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0