Om mig då!

VAD HETER DU?
Lee Sophie Persson

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Gråa mjukisbyxor

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Lasse och Jimmy när dom spelar data

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Kollade på Rambo 1 och 2!

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Havregryns gröt, nyss...

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Blåsigt och regnigt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Miche!!!

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ansiktet/stilen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja det är väl klart!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Vaknat lite på fel sida kanske?

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Brämhults färskpressade juicer

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Piña Colada,orgasm eller någon annan god drink, finns så många

13. FAVORITSPORT?
Simning

14. HÅRFÄRG?
Blond med mörkbruna slingor

15. ÖGONFÄRG?
Blåa

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Med tanke på att jag är kvällsmänniska så måste jag ju säga nedgång då!

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Sara, Johannes, Jim, Sandra, Malin, Kenny, Fredrik.

18. FAVORITMÅNAD?
Juli/augusti, sommaren som finast! :)

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Haha, ja Rambo då!

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

22.FAVORITHOBBY?
Ganska kul att hjälpa till o bygga/inreda/måla här i Åkarp.

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, är jag singel så lägger jag nog det i den andra personens händer.

24. FAVORITLÅT(ar)?
Måste man välja en? SÄLLAN!

25 SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar!!! (dum fråga)

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Varför inte både och? ;)

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Klart!

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT! HON/HAN SVARAR?
Vaffan vet jag?

31. HUR BOR DU?
I en två med min katt uppe istan!

32. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Läser inte så ofta...

33. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Denna är en "spel matta" lide grym haha!!

34. FAVORITSPEL?
"Vattenfall", bra fylla på de!

35. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
NÄ!

36. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nope, ser jag ut som en retard eller?

37. ÄR DU ROMANTISK?
Jaaaaa!!! Väldigt

38. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Olika, olika dagar, men för de mesta är jag Ööööverlycklig!

39. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen, la in det på bloggen ju

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Tänkte dra in till stan med grabbarna (max och Dollan) och shoppa?

41. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
11:36

Kommentarer
Postat av: Sarah

woohooo..du svarade..;)

2007-01-17 @ 11:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0