Fest, som vanligt

Sinnesjuka fest.
Lelle blev utslängd.
Lasse spydde.
Jag lekte mamma.
Blomman sjöng.
Lasse lekte ninja och sparkade av en backspegel igår.
Lelle skulle göra samma sak men slå in en ruta.
Ibland så undrar jag hur gammal Lelle EGENTLIGEN ÄR!
Blomman och jag gick.
ARG!
Kom hem och mös med mannen min.
Han var ganska full och vi hade en liten diskution och jag blev så lycklig att jag faktiskt gjorde något dumt.
Men det ångrar jag lite idag, för nu har jag lagom ont i magen.
Den smärtan, just den dagen när jag var hos läkaren var hemsk.
Jag har aldrig varit med om något ondare i hela mitt liv.
Att göra en brasiliansk vaxning eller att pierca/tattuera sig är -
INGENTING, jag lovar, INGENTING jämfört med detta.
Jag var inte så full, med tanke på att jag drack i fredags med.
Fredagen var ganska mysig.
Jag och Lasse gjorde fint i köket där nere.
Åkte till Coop i Arlöv med Dollan, handlade ostbricka och vin.
Vi 3 satt där nere och hade givande diskutioner, blev fulla.
Sen kom Jimmy och joinade.
Väckte Max, som fick vara vår taxi en fredagskväll.
Åkte hem till Simon och festade vidare där.
Tog bussen hem till mig med Baby, sov hos mig.
Bakis igår, men fortsatte supa ändå.
Åt mys frukost,sen kom Miche och sov i min soffa.
Sen åkte vi till Åkarp, och satte oss och söp i köket igen.
SJUKASTE HELGEN vi haft.

Men helgen har varit underbar.
Men så är det väl när man svävar på moln!?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0