Din gata

För några veckor sen när jag jobbade på Bilia så lyssnade jag under tiden på Malmös bästa radio station. "Din Gata 100,6"
Ehsan som är radio pratare där berättade att han hade fått ett sms av en tjej som han kände och tjejen skrev: Beskriv mig med ett ord, och endast ett och skicka tillbaka svar...
Ehsan hade ju givetvis gjort likadant. Jag tänkte på att det måste jag prova, men sket i det för det kanske var lite töntigt!
Men när jag får ett likadant sms som jag tänkt sända från Angela, så tänkte jag, ah okej då, nu måste jag prova likadant så jag vidarebefodrade det och skickade iväg det.
Fick som svar (inte av alla jag tänkt skulle svara)

Livsnjutare
Glad
Haaarlig
Puma
Söt
Grym (grymmast i världen va det från början) haha
Puckolajnen
Cp
Smegma
BlondieDelux3000 (som jag även har som hemsida)
Fyllekaja / Framåt (oseriöst svar / seriöst)
Kravallunge
Soft
Ball
Speciell
Sjuug i hoovvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0