bajsen på vifft

Ja idag, eller ikväll fick jag reda på att Bajsen ...
som inte alls varit försvunnen eller bort tappad,
var kidnappad istället. av en viss Miche.
Hade det på känn några gånger, men trodde faktiskt inte att Miche
 skulle vara så taskig att göra en sån sak.
 Men tydligen så tyckte han att det var så skoj att jävlas med mig och sno mina ideér till bilder med bajs så han snodde min BAJS!
 Nu vill jag bara att han ska komma hem så han kan leka med Kiss igen.
Hahaha...

Gud... Och jag ska vara snart fyllda 22 år. Jovisst!
124744-43
Ska hem snart, varit i Åkarp hela dagen idag och igår efter jobb.
Lelle hade fest igår, både inflyttningsfest och födelsedags fest.
Roligt värre...
Jimmy
fyllde också år igår... Blev ganska fulla.
Lasse låg och spydde överallt typ, smart lilla gubben! :)
Men jag var nöjd och glad i slut ändan ändå! :)

Saknat honom som fan nu när han varit borta.
Sinnesjukt.
Har dessutom samma dag som han kom hem, börjat jobba i Danmnark.
Jag fick jobbet i den butiken "Lasse Hjortnaes"
Skii and out door stuffs säljer vi, och det är intressant för jag lär mig något nytt varje dag.
Danskan är svår men som sagt kul att lära sig något nytt.
Redan efter 3 dagar i butiken trivs jag jätte bra.

Ska dock bara vara där 1 månad för att senare jobba i samma butik som
Marita (från Norge,hon som fixa jobbet till mig) i Helsingör.
Det är ju en bit, men inte så farligt än. Gillar ju att ha lite tid för mig själv att koppla av på så.
Men ett kort på 2300:- e lite väl dyrt, men det lönar väl sig när lönen kommer?

Ska hem snart, ta tåget för att sova hemma. Lide drygt att pendla imorgonbitti.
Fasst jag vill ju sova med min älskling... så.. funderar på att sova här ändå?
Tänkte käka en macka bara.. Sophies goda bröd som hon bakat! :)

Jag och Jill stod och käka av det igår natt....
Jag stod även med en burk med inlagd gurka och käka av den.
När Jimmy stod och smällde raketer för sig själv att han fyllde år.
Fingrade även i Lasses leverpastej.
Jag och Zanna åt upp Lelles skinka (eller va det DC´s?)
Snodde med mig en avokado.
ramlade ner från Lelles säng, i en pöl med sprit...
kunde inte torka mig på ryggen så jag la mig ner på hans lakan och gnuggade ryggen
som en hund HAHA..... NAAAJS! :P
Hände även några andra dumheter i hans säng.
GLÖM INTE ATT SIKTA LIXOM :) HAHAHAHHA!!

Så Lelle, nu vet du hur det känns att ha fest...

Nä nu pallar jag inte skriva mer, ska upp och jobba om 6 timmar typ.
börjar kl 10. ska upp kl 6 för att först ta mig hem och göra mig i ordning,
sen ta mig till tåget som tar 1 tim och 5 min.
Då är jag framme i KOKKEDAL, det är där jag jobbar typ.
Eller Det heter Hörsholm, 5 min utanför typ med bussen.

Naaajs.. High five på den! :)

Puss på gumpen alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0