Jävla träning

Just nu prioriterar jag ingenting annat än min träning känns det som.
Dock när jag e för trött eller har för mycket träningsvärk så stannar jag hemma och vilar.
Och då menar jag VILAR med stora bokstäver. Har haft ont i mina skuldror i 3 dagar nu.
Inte stretchat ordentligen antar jag, sen var det Body Pump idag... (Styrketräning i grupp)
Så klart var jag med Sophie. OCh sen efteråt kände vi oss duktiga och svettiga... så klart.
Drooling Bouncy Smileys 

Som dom här slemmbollarna ... hehe...
Idag är jag för övrigt ledig och det var jag igår med, Sitter för det mesta vid datorn eller kollar film, städar
eller hittar på nått skoj med mina vänner när de har tid med mig....
Imorgon ska jag faktiskt träffa Emilia.. Hon ringde igår. Helt sjukt...
Var faktiskt jätte konstigt att prata med henne.
Men det kändes inte stelt så det var väl bra..
Jag blir oftast sån när jag inte pratat med någon på länge.
Lite "tillbaka dragen" eller va man ska säga...

Vet ni vad jag mer råka göra igår? RADERA ALL MUSIK, och då menar jag ALL musik på min dator.
Snacka om att jag var lack..... Gaaah, men det var ju bara att börja ladda ner igen.
Fy fan va surt det var...

Ja snart är det nyår och vad ska man göra då? Ja inte ett skit. Ska väl förmodligen hem till Lina.
(från jobb) skönt med lite nytt folk man kan lära känna.
Och antagligen får jag fira nyår själv utan pojkvän eller nått. Han prioriterar annat tror jag.
Skoj. vilket förhållande... jaja, inte mkt jag kan göra... typ gnälla för det e jag bra på säger han.
Grrrrr... Ibland blir man bara så arg för att dom små jävla liven (männen) inte förstår en.
Man försöker förklara med det blir ett sorts missförstånd på vägen. Alltid.

image277

Eller så är det bara helt enkelt att jag inte kan komunicera med män alls. Blir så trött på dom.
Dom e likadana allihopa och jag vill bara rymma och gömma mig någonstans för att vara själv.
Helt själv. Jag klarar mig, och nu klarar jag mig bra ....
Låt mig slippa tjaffs. Orkar inte......
Det enda jag vill ha är passion och komunikation.
Varför kan det inte alltid vara så?
Att man bara klickar rätt med en person och att det ögonblicket ALDRIG försvinner.
Hur många år man än är tillsammans så ska man ha den gnistan där ALLTID!
Varför ska det vara så svårt? Bilden ser mysig ut... mmmmmm....
 image278

Skit sugen på att dra på en resa under jan-mars månad .... spies har halva priset under jan månad.
Jan på jobbet är ganska sugen på det. Men jag vet inte om jag e riktigt sugen på att dra till Gran Canaria en
6 gång under mitt liv, spenderar hellre lite mer pengar på ett nytt och mer givande ställe. Sol kan man få överallt.
(Nästan iaf) Funderar på om jag ska umgås med Annica idag innan hon åker till Philippinerna....
Men hon har inte hört av sig än. Ska väl iaf in  och duscha efter träningen sen göra mig i ordning iaf.

Well..... take care fuckers.




Sweet Luv. / Lee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0